دستور ویژه رسیدگی به برخورد مأموران پلیس با یک شهروند در زاهدان / فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: کلیپ منتشر شده تقطیع شده؛ در حال بررسی هستیم / در صورتی که همکار انتظامی دچار تخلف شده باشد تحویل مرجع قضائی خواهد شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خصوص رسیدگی به نحوه و نحوه برخورد مامور پلیس با یک شهروند در زاهدان دستور ویژه ای صادر کرد.

روز گذشته نماهنگی با عنوان «دیدار نامناسب پلیس استان سیستان و بلوچستان با یک شهروند بنزین فروش» در فضای مجازی دست به دست شد.

در پی انتشار این ویدئو، مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان دستور پیگیری ویژه سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان را در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درگیری با افسر پلیس صادر کرد. با شهروند و نحوه برخورد با این موضوع

سردار جلیلیان تصریح کرد: کلیپ منتشر شده قطع شده است و همکارانم در حال بررسی موضوع هستند و در صورت تخلف همکار مسئول نیروی انتظامی تحویل مرجع قضایی می شود.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس آمده است: پلیس شبانه روز برای امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و رعایت حقوق شهروندی را اولویت و خط قرمز در اجرای ماموریت خود می داند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *