دمای هوای استان بوشهر به 48 درجه رسید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش دمای هوا در استان خبر داد و گفت: دمای هوا در برخی نقاط استان بوشهر 48 درجه ثبت شد و تا اواسط هفته آینده دمای هوای استان افزایش می یابد. . دمای هوا در مناطق غیرساحلی استان به آستانه 50 درجه سانتی گراد می رسد.

فرج الله شکوهی پور در بوشهر با اشاره به افزایش دمای هوا در برخی مناطق استان بوشهر گفت: گزارش های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی استان بوشهر حاکی از آن است که دمای هوای امروز در مرکز شهرستان های دشستان، دشتی و تنگستان به 48 رسیده است. درجه سلسیوس. بالای صفر.

وی دمای هوای بوشهر، گناوه و اله دیلم را بین 39 تا 43 درجه اعلام کرد و گفت: در این راستا بیشینه دمای هوا در بنادر خرج، دیر و گنجان بین 39 تا 43 درجه است. در عسلویه و جم 42 درجه.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه دمای هوا در استان رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: دمای هوا در برخی مناطق غیرساحلی استان بوشهر هم اکنون 48 درجه است و تا اواسط هفته آینده دمای هوای مناطق غیرساحلی افزایش می یابد. به 48 درجه برسد. دمای هوا در مناطقی از استان به آستانه 50 درجه سانتی گراد می رسد.

شیکوهیبور جهت وزش بادها در استان بوشهر را بیشتر از شمال غربی تا جنوب غربی اعلام کرد و گفت: سرعت باد در استان به 38 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در خلیج فارس به 1.5 متر می رسد.

وی افزایش رطوبت و رطوبت به ویژه در مناطق ساحلی را از دیگر پدیده های جوی استان بوشهر دانست و تاکید کرد: برای جلوگیری از آفتاب زدگی باید از تابش مستقیم نور خورشید پرهیز کرد و مصرف آب در دستور کار قرار گیرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *