دو عضو جدید کمیته داوران حکم گرفتند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پس از استعفای خداداد افشاریان و دانیال مرادی داور مسابقه و پس از گذشت چند هفته و اتمام مسابقات سه رده لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که نظارت بر داوران کمیته در دستان دانیال مرادی باقی می ماند.

پیش از این هیئت داوران با حضور خداداد افشاریان، علی خسروی، اسماعیل سفیری و حسین زرکار به کار خود ادامه می دادند اما این روزها علی جوادی و حسین نوریار به این گروه اضافه شده اند. این موضوعی است که دانیال مرادی پس از جلسه ای که در مرکز ملی فوتبال با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون برگزار شد، در شرایطی که تنها چند هفته طول می کشد تا علی جوادی و حسین نوریار کار خود را آغاز کنند، رسما اعلام کرد. به عنوان دو عضو جدید

حسین نرویار دبیر شورای فوتبال ارومیه است و از داوران قدیمی و ملی پوش به حساب می آید. علی جوادی نیز از اعضای تازه وارد و کم سابقه کمیته داوران است که در سال های اخیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران فعالیت می کند و از مدیرانی به حساب می آید که با دولت شهید رئیسی همکاری داشته است.

اما اکنون مهم ترین وظیفه کمیته داوران در روزهای آینده انتخاب بهترین بازیکنان لیگ برتر و دسته اول و همچنین ارائه لیست داوران بین المللی به فیفا است و باید تصمیمات سرنوشت سازی گرفته شود. در این رابطه. آموزش داوران برای دریافت مجوز واقعیت مجازی چالش بزرگ دیگری برای کمیته داوران در روزهای آینده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *