رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند / روزگاری ایرانی‌ها برای خرید اجناس کره‌ای اکراه داشتند؛ امروزه چهار برند برای کره جنوبی یک سرمایه ملی و جهانی شده / هیچ کجای دنیا هیچ فعال اقتصادی در شرایط تاجران ایرانی نمی‌تواند کار کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: روزگاری ایرانی ها تمایلی به خرید کالاهای کره ای نداشتند اما امروزه این برندها باعث شده کالاهای کره ای جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کنند.

صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران در اولین گردهمایی برترین برندهای اتاق بازرگانی ایران گفت: بعد از مشروطه که خبری از اقتصاد و توسعه کشورمان نبود مردم کارهای بزرگی کردند. برای اقتصاد کشور و – هم ایرانیانی داریم که می توانند در اقتصاد جهانی موثر باشند.

وی بیان کرد: متاسفیم که چند سالی است کشورمان با مشکلات مدیریتی مواجه است.

حسن زاده افزود: من معتقدم که با حمایت قانونی در همه امور می توانیم بزرگترین مشکلات دنیا را در این کشور حل کنیم چرا که کشور ما یک درصد مساحت دنیا و یک درصد جمعیت جهان را دارد و در آنجا وجود دارد. 15 درصد ذخایر طبیعی جهان است. در نتیجه کشور ما ظرفیت های زیادی دارد. لذا امیدواریم تمامی مدیران سیستم در زیر مجموعه آن به صادرات و برندسازی توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: – چهار برند به پایتخت ملی و جهانی کره جنوبی تبدیل شده اند. زمانی ایرانی ها تمایلی به خرید کالاهای کره ای نداشتند اما امروزه این برندها باعث شده تا کالاهای کره ای جایگاه خود را در کشور پیدا کنند. بازار ایران.

وی همچنین اظهار داشت: بازار جمهوری آذربایجان بازار بزرگی نیست اما در همین بازار محصولات ایرانی به عنوان محصولات بی کیفیت ارائه می شود و تمایلی برای خرید وجود ندارد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: معتقدم هیچ فعال اقتصادی در هیچ کجای دنیا نمی تواند با شرایط تجار ایرانی کار کند، اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات ادامه دارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *