رئیس اتحادیه فرآورده‌های لبنی: لبنیات ۲۵ درصد گران می‌شود/ پیش‌بینی کاهش مصرف محصولات لبنی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری دانشجو: علی احسان ظفری گفت: افزایش قیمت شیر ​​به عنوان یک تولیدکننده لبنیات نه تنها برای ما سودی ندارد، بلکه کاهش مصرف و به دنبال آن کاهش تولید و سود را به دنبال دارد.

علی احسان ظفری، رئیس هیئت مدیره فدراسیون فرآورده های لبنی در کشور با اشاره به افزایش قیمت شیر ​​گفت: دولت هنوز به طور رسمی تصمیمی در این خصوص اعلام نکرده است.

وی همچنین از افزایش قیمت لبنیات به دلیل گران شدن شیر خبر داد و گفت: با افزایش قیمت شیر ​​خام، قیمت لبنیات نیز افزایش می یابد. در صورت افزایش 20 درصدی قیمت شیر ​​خام؛ محصولات لبنی حدود 25 درصد افزایش قیمت داشتند.

رئیس هیئت مدیره فدراسیون فرآورده های لبنی با اشاره به محصولاتی که با بیشترین افزایش قیمت مواجه خواهند شد، افزود: افزایش قیمت شیر ​​بیشترین تاثیر را در افزایش قیمت لبنیات حاوی شیر دارد. مانند پنیر و کمترین قیمت در بین لبنیات خود شیر است.

ظفاری با اشاره به تاثیر افزایش قیمت بر مصرف لبنیات مردم ادامه داد: در صورت ادامه این روند صعودی شاهد کاهش بیشتر مصرف لبنیات خواهیم بود.

وی راه جلوگیری از کاهش مصرف لبنیات در زندگی مردم را اختصاص حمایت از این حوزه دانست و گفت: گرانی به هیچ وجه به نفع ما نیست.

رئیس هیئت مدیره فدراسیون فرآورده های لبنی کشور گفت: معتقدم دولت ابتدا باید به فکر توقف گرانی لبنیات باشد و چاره ای جز حمایت از تولیدکنندگان لبنی ندارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *