رئیس سازمان هواپیمایی: پیش‌بینی ۳ هزار پرواز و جابه‌جایی نیم میلیون زائر اربعین

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به توسعه شبکه هوانوردی در عملیات اربعین 1403 اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و همکاری شرکت های هواپیمایی پیش بینی می شود امسال رکورد 28 شهر شکسته شود. و شاهد جابه جایی بیش از 500 هزار مسافر خواهیم بود.

«محمد محمدی بخش» با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین با حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی به میزبانی این سازمان، گفت: جلسه – با محوریت بزرگترین عملیات فصلی به منظور انجام هماهنگی های لازم در سازمان هواپیمایی برگزار شد. زمینه های عملیاتی، فنی، تجاری و امنیتی.

وی افزود: در این جلسه در خصوص تعداد بلیت ها، صندلی ها و مجوزها و همچنین خدمات شبانه روزی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی و مسافران توضیحات لازم ارائه شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به توسعه شبکه هوانوردی در عملیات اربعین 1403 اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و همکاری شرکت های هواپیمایی پیش بینی می شود در سال جاری رکورد 28 شهر شکسته شود و ما نیز این رکورد را انجام دهیم. این کار را انجام دهید و شاهد جابجایی بیش از 500000 مسافر باشید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بلیت های سفر اربعین گفت: بلیت ها مانند گذشته به تدریج ارائه می شود و اگرچه درخواست های مردم برای سفر در ایام اربعین با شرایط ویژه ارائه می شود، اما طی روزهای آینده به صورت تدریجی ارائه می شود. چند روز مانده به روز شنبه بیش از 90 درصد ظرفیت به خصوص در پروازهای خروجی بارگذاری خواهد شد.

محمدی بخش به فروش بلیت هواپیما با قیمت های 10 و 12 میلیون تومانی از فرودگاه های اعلام شده اشاره کرد و تاکید کرد: در ایام اربعین امسال با اغتشاش گران بازار بلیت هواپیما برخورد قاطع و سختگیرانه خواهد شد و در این راستا با توجه به این، شورش میدانی نیز هفته آینده آغاز خواهد شد.»

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خاتمه از زحمات و خدمات ارزنده تمامی مدیران عامل شرکت های هواپیمایی و کارکنان صنعت هوانوردی کشور به زائران اربعین حسینی که امنیت را می دانند، تشکر و قدردانی کرد. ایمنی و خدمات بهینه در عین حال.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *