رئیس ستاد قالیباف: در اردوگاه انقلاب صلاح دیده شده که چند گزینه برای ریاست جمهوری رقابت کنند / باید به یک اجماع برسیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف گفت: باید به اجماع برسیم. ما بر اساس اخلاق رقابت خواهیم کرد. ما به هیچ قیمتی قدرت اجرایی نمی خواهیم. ما برای دوستانمان احترام خاصی قائل هستیم.

همایش اعضای مرکزی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف استانداری تهران با حضور علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف و شمران رئیس شورای شهر تهران برگزار شد. رئیس ستاد انتخابات استانداری تهران و فعالان ستاد انتخاباتی قالیباف در مسجد امام سجاد(ع) تهران برگزار شد.

در این همایش نیکزاد رئیس ستاد انتخابات قالیباف گفت: در مرحله خاصی از انقلاب هستیم و حکمرانی در نظام سیاسی باید بر اساس اخلاق باشد.

وی گفت: آقای رئیسی امتحان را به خوبی پس داده و این مسیر باید ادامه پیدا کند. ما نمی خواهیم مسیری که خون قلب شکل می گیرد، مسیر خود را تغییر دهد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: اگر بگوییم در سه دانشکده کمبودی وجود ندارد، اشتباه است. اما مردم این نظام و اسلام را قبول دارند. مسیر مورد نظر شهید چیست؟ اگر برخی بگویند ما به آنچه در اردوگاه انقلاب می‌افتد اهمیتی نمی‌دهیم، ضرر بزرگی برای آنها خواهد بود.

وی افزود: قرارگاه انقلاب باید تصمیم بگیرد و مسیری را که مبتنی بر اخلاق بود ادامه دهیم و برای اصلاح مشکلات اقتصادی، فرهنگی و غیره تلاش کنیم. مشکل زندگی، ازدواج و کار باید حل شود و آبروی خانواده خدشه دار نشود.

وی ادامه داد: در اردوی انقلاب، رقابت چند نامزد برای ریاست جمهوری مطلوب است. اما این صندلی نیازمند کار، دانش، مهارت، دیپلماسی، اقتدار و کار شبانه روزی است.

رئیس دیوان قالیباف به اهمیت اخلاق اشاره کرد و تاکید کرد: باید به اجماع برسیم. ما بر اساس اخلاق رقابت خواهیم کرد. ما به هیچ قیمتی قدرت اجرایی نمی خواهیم. ما برای دوستانمان احترام خاصی قائل هستیم. ما باید توافق کنیم و متحد شویم. نذار پشیمون بشیم رهبر معظم انقلاب فرمودند انسان فعال، آگاه و مؤمن باید رای دهد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه در اردوگاه انقلاب اختلافی وجود نداشته باشد و تیشه به ریشه های انقلاب نیندازیم، گفت: بیایید فرد شایسته ای را انتخاب کنیم که ابتدا راه رئیس جمهور شهید را دنبال کند و از آنچه در توان دارد استفاده کنیم. در مسیر بودجه تعامل با دنیا، سرمایه گذاری خارجی و سپردن کار به مردم باید در دستور کار باشد تا به سمت اجلاس حرکت کنیم.

مردی را انتخاب کنید که برای کار آفریده شده است

حبیب کاشانی رئیس ستاد استانی قالیباف در این همایش گفت: اولین خواسته ما حضور پرشور مردم در انتخابات است و امروز رهبر معظم انقلاب از ما خواستند که انتخابات را برگزار کنیم باید خداحافظی کرد.»

وی همچنین به ویژگی های قالیباف اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف هر جا که مسئولیت داشت از ساعت چهار صبح تا دوازده شب کار می کرد. سال‌هاست که می‌خواهیم کاری کنیم که در مقابل رژیم غاصب بایستیم و اگر امروز این اتفاق می‌افتد، نتیجه صنعت هوانوردی است که پایه‌های آن را گذاشته است. اگر به داشتن نیروی انتظامی قوی برای دفاع از امنیت خود افتخار می کنیم، در یکی از گوشه ها نام قالی باف نوشته شده است. درآمد ۱۲ ساله شهرداری در دوره قالیباف به اندازه سال گذشته نبود اما با این درآمد حمل و نقل عمومی تهران را به خوبی مدیریت کرد.

کاشانی در پایان ابراز امیدواری کرد: در 17 تیرماه همان چیزی که خداوند مقرر کرده است اتفاق بیفتد و با مراجعه به پای صندوق های رای مردی را که برای عملیات خلق شده انتخاب می کنیم.

ما نباید برگردیم

بعداً چمران، رئیس شورای شهر تهران از پشت تریبون آمد و گفت: یادمان باشد اتفاقی نیفتاده که ما را برگرداند. ما نباید برگردیم از دوران شهید جمهور که در کنار مردم بود به دورانی که از آینه ماشین به مردم نگاه می کردند برنمی گردیم.

گفت: خطر به گوش ما نزدیک است. یک لحظه بایستیم و برگردیم به زمانی که همه مسائل ملت به بیگانگان گره خورده بود و به جای ناموس و قدرت باید به گدایی می پرداختیم.

شمران افزود: در دوران شهید رئیسی پیشرفت کردیم اما حادثه تلخی رخ داد که کار نیمه تمام ماند. ما باید از تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و باید فردی را انتخاب کنیم که همین مسیر را برای پیشبرد اصلاحات طی کند.

رئیس شورای شهر گفت: ایران در دنیا جایگاه ویژه ای دارد و باید این کشور را به دست فردی که سرباز رهبری و مرد عمل است بسپاریم و امیدوارم این امر با انقلابی پرشور باشد. حضور مردم پای صندوق های رای، ما به این هدف خواهیم رسید.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم احکام به اعضای ستاد انتخاباتی قالیباف تهران تحویل داده شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *