رئیس «سیا» چهارشنبه با مقامات اسرائیلی، مصری و قطری دیدار می‌کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رسانه های رژیم صهیونیستی – (یکشنبه) از دیدار قریب الوقوع رئیس سازمان سیا با مقامات اسرائیلی، مصری و قطری در دوحه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به منظور دستیابی به توافق بین حماس و رژیم صهیونیستی به قطر سفر می کند.

شرکت رادیو و تلویزیون صهیونیستی همچنین گزارش داد که برنز روز چهارشنبه (20 ژوئیه) در دوحه با دیوید بارنیا، رئیس موساد، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر و عباس کامل السنجان، رئیس اطلاعات مصر، دیدار کرد.

در همین رابطه – رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تیم مذاکره کننده این رژیم فردا (دوشنبه) برای تکمیل مذاکرات مبادله اسرا عازم قطر می شود.

طرف‌های میانجی به رهبری آمریکا، قطر و مصر ماه‌هاست که تلاش می‌کنند تا به توافقی بین رژیم اسرائیل و جنبش حماس دست یابند که تبادل اسرا، آتش‌بس و رسیدن کمک‌های بشردوستانه را تضمین کند. . به نوار غزه.

اما تلاش‌های میانجی‌گران با امتناع بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از پاسخ به درخواست‌های حماس برای توقف جنگ، با مشکل مواجه شد.

جناح های مقاومت فلسطین پیش از این در 6 می (17 اردیبهشت) با پیشنهاد مصر و قطر برای توقف جنگ و تبادل اسرا موافقت کرده بودند، اما رژیم اسرائیل آن را رد کرد و مدعی شد که این پیشنهاد انتظارات تل آویو را برآورده نمی کند. حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرد که با مخالفت جامعه جهانی روبرو شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *