رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن باید از ریاست جمهوری استعفا دهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: اندکی پس از اعلام خروج جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر 2024، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان از وی خواست تا از سمت ریاست جمهوری استعفا دهد.

مایک جانسون، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، – یکشنبه به وقت محلی، اندکی پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهور کنونی دموکرات ایالات متحده، رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آینده در این کشور را اعلام کرد، گفت: اگر بایدن واجد شرایط نباشد. بر کشور ریاست کنند. او را معرفی کنید، برای ریاست جمهوری هم مناسب است.

استیو داننس، رئیس بازوی تبلیغاتی حزب جمهوری‌خواه آمریکا نیز در بیانیه‌ای گفت اگر بایدن نتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند، نمی‌تواند به عنوان رئیس‌جمهور خدمت کند.

سرانجام جو بایدن، رئیس جمهور 81 ساله ایالات متحده، پس از بحث های فراوان در مورد نامزدی وی برای انتخابات 5 نوامبر سال جاری (2024) مربوط به 15 نوامبر 1403 و توانایی وی در با نامزد جمهوری خواه رقابت کند. دونالد ترامپ روز یکشنبه به وقت محلی از انتخابات ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کرد و اعلام کرد که در روزهای آینده درباره تصمیم خود با مردم آمریکا صحبت خواهد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *