رئیس کمیتۀ انضباطی فدراسیون فوتبال: بیرانوند گفت هیچ وجهی به هیات مدیره پرداخت نشده / به فردی خارج از هیات مدیره، رقمی داده که بسیار کمتر از عدد اعلام شده است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دو رای صادره در خصوص مدیرعاملی پرسپولیس و سنگربان تراکتورسازی پاسخ داد.

ابوالفضل حسن زاده در واکنش به صدور رای مربوط به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و دروازه بان سابق این تیم گفت: با توجه به حکم صادره علیه ردا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید گفت که این حکم مشمول این حکم است. تجدید نظر و تصمیم نهایی توسط کمیته استیناف اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: مصوبه ای داریم که جرایم بسته به گشت ها متفاوت است که طی آن اعلام می شود مصاحبه های غیرفنی مستلزم مقابله با جرایم است و تعداد آنها مشخص است.

وی افزود: مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی با چادرملو مصاحبه ای انجام داد که طی آن دفاعیه درخواست و ارائه شد و به گفته اعضای کمیته انضباطی تخلف تلقی شد. این جریمه به دلیل نشر اکاذیب و استفاده از یک عبارت بوده است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس قوانین، اگر فردی این جریمه را به موقع پرداخت نکند، پس از یک هفته اجازه حضور در فوتبال را نخواهد داشت و در صورت عذرخواهی، جریمه تعلیق در نظر گرفته می شود. تعلیق می شود، اما جریمه کاهش نمی یابد.

حسن زاده درباره حکم صادره علیه برانوند نیز گفت: این حکم به دلیل ادعای علیرضا برانوند مبنی بر مصاحبه ای بود که در آن اعلام کرد به هیئت مدیره پرسپولیس شیرینی داده است. بعد از بازی تیم ملی با وکیلش آمد و موضوع را برایش توضیح داد. اگر پرونده اعلام شده مربوط به پرداخت رشوه باشد، باید در خارج از زمین فوتبال رسیدگی شود، اما وی به عدم پرداخت وجه به هیات مدیره اعتراف کرد و عددی را به فردی خارج از هیات مدیره داد که بسیار کمتر از آن است. شماره ذکر شده شماره اعلام شده

وی گفت: اگر بیرانوند نتواند این موضوع را ثابت کند، نشر اکاذیب محسوب می شود. یک پرونده باز در رابطه با پرداختی منتسب به شخص دیگری وجود دارد و ما در حال بررسی آن هستیم. اصطلاح ارتشاء جرم است و باید در مراجع ذیصلاح قضایی رسیدگی شود. اگر ثابت شود مبلغی پرداخت شده است، باید دید که چگونه بوده است و اگر رقم یکسان نیست، این شخص می تواند از این ادعا شکایت کند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: رای آرمن صحرابیان نیز از سوی کمیته اخلاق صادر شد و به نظر من در مورد نبیل بهوی نیز به دنبال شناسایی فردی هستیم که مرتکب آن شده است کلاهبرداری و پرونده در حال بررسی است و البته این پرونده به خارج از سیستم فوتبال بازمی گردد و در حال بررسی است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *