راز قتل راننده تاکسی اینترنتی فاش شد؛ همسر و دختر او دستگیر شدند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری دانشجویان ایران: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری همسر و پسر راننده تاکسی اینترنتی که به ضرب گلوله کشته شد، مظنونان اصلی خبر داد.

سردار علی ولی پور گورزایی در جزئیات این پرونده صبح روز یکشنبه ۲۷ تیرماه عابران با جسد مرد جوانی که در خیابان کوروش غربی در منطقه جنت آباد شمالی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود مواجه شدند و گزارش دادند. موضوع. به مرکز فوریت های پلیسی 110. پس از آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند و تحقیقات اولیه خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی به حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل جنایت اشاره کرد و گفت: تیم جنایی با حضور در محل جنایت ناگهان زنی میانسال به همراه دختر 18 ساله خود به میان جمعیت حاضر شد. جسد را دید و با دیدن جسد شروع به گریه کرد. این زن مدعی شد مقتول شوهرش بوده و ساعاتی پیش ناپدید شده است. در این رابطه این زن به همراه دخترش برای تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات این زن در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: زن میانسال که از خود بی حوصلگی و اضطراب مفرط نشان می داد به بازپرسان اداره دهم پلیس آگاهی اعلام کرد که با وی ازدواج کرده است. چند سال پیش شوهر داشت و دو دختر داشت که یکی از آنها ازدواج کرده بود و دیگری 18 ساله بود. این زن گفت: همسرش راننده تاکسی آنلاین بوده و او نیز پرستار در منزل است، اما با توجه به اینکه پدرش مدتی است در بیمارستان بستری است، او و خواهرش در شیفت کاری به همراه پدرش در بیمارستان هستند.

ولیبور گودرزی با اشاره به ادامه اظهارات همسر مقتول گفت: این زن مدعی شد که شب گذشته نیز نزد پدرش بوده و صبح هنگام بازگشت به خانه شوهرش اعلام کرده که از معده درد شدید رنج می برد. اما از آنجایی که باید برای کار به خانه می رفت، پس از دادن دارو به همسرش، از خانه خارج شد و چند ساعت بعد که برگشت، شوهرش هر چند بار که آنجا بود، خانه نبود. با موبایلش تماس گرفت و جوابی دریافت نکرد. این زن همچنین مدعی شد که چون شکم شوهرش هم درد می‌کند، با دیدن جسد شوهرش در خیابان به دنبال او می‌رود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات وی گفت: در کنار جسد یک کیسه لوازم پزشکی کشف شد که احتمال می رود متعلق به همسر مقتول باشد و همچنین به دلیل اینکه همسر مقتول است. و دخترش یک کیسه حاوی لوازم پزشکی پیدا کرده بود. به محل پیدا شدن جسد، این فرضیه مشخص می شود که در همان لحظه محل سقوط جسد را می دانستند، بنابراین بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران دستور دستگیری وسط – پیرزنی را صادر کرد. و دخترش

ولیبور گدرزی با بیان اینکه این زن میانسال مجددا مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: این زن ابتدا در مورد زمان و مکان حضور خود در شب جنایت اظهارات ضد و نقیضی می داد اما اندازه گیری های اطلاعاتی نشان می داد که وی در زمان قتل حضور داشته است. . او در حوالی خیابان کوروش غربی در گذشته با همسرش که راننده تاکسی آنلاین است اختلافاتی داشته است. تیم جنایی با توجه به این تناقض و شواهد موجود به همسر و دختر مقتول مشکوک شدند و آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأمور شدند تا ضمن انجام اقدامات پلیسی و بررسی دوربین های مداربسته اطراف جنایت به تحقیقات خود در خصوص این پرونده ادامه دهند. صحنه. جسد مقتول نیز برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *