راه‌اندازی پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی در کیش / «بزن بریم کیش» با حذف واسطه‌ها

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بستر فروش بلیت تفریحات دریایی در سامانه جامع گردشگری منطقه آزاد کیش راه اندازی شد.

این پلتفرم یکی از خدمات سایت «به کیش برویم» است که به مسافران امکان رزرو و دریافت خدمات تفریحی دریایی در این منطقه گردشگری را می دهد.

تاکنون گردشگران و مسافران به دلیل تنوع قیمت خدمات تفریحی دریایی و تعدد واسطه ها و همچنین نبود سامانه فروش بلیت با نظارت قانونی، نارضایتی زیادی را در بین آنها و باشگاه ایجاد کرده است صاحبان

از سوی دیگر به دلیل دریافت پورسانت های بالای دلالان و دلالان، کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

اما سامانه فروش اینترنتی بلیت تفریحات دریایی کیش در قالب سامانه جامع گردشگری با هدف حذف واسطه ها و رفع هرج و مرج و همچنین ساماندهی امکانات رفاهی جزیره کیش راه اندازی شد تا در نهایت شاهد نظارت بر ارائه خدمات و حفاظت باشیم. از منافع مسافران، جامعه باشگاه داران، رانندگان تاکسی و غیره است.

در این طرح علاوه بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت مسافران و همچنین شفافیت و توزیع عادلانه منابع، رفع نواقص و رفع مشکلات ارائه خدمات، موجب رونق پایدار و توسعه اقتصادی جزیره کیش می شود.

گردشگران و مسافران می توانند با ورود به سامانه فروش بلیط تفریحات دریایی کیش به نشانی https://bezanberimkish.attres.ir و مشاهده خدمات باشگاه، خدمات تفریحات دریایی را خریداری و حتی نظرات خود را در این سامانه ثبت کنند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده گردشگران می توانند با بیان نظرات خود و ارائه نتیجه به باشگاه داران در ارزیابی خدمات تفریحی دریایی شرکت کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *