راه‌اندازی 2 سامانه الکترونیک نظام سلامت توسط همراه اول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سحاروب به عنوان اولین اپراتور سلامت در ایران، اولین سیستم های الکترونیکی خود را در نظام سلامت کشور معرفی و راه اندازی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سامانه های جدید الکترونیکی نظام سلامت صبح امروز دوشنبه 13 تیر 1403 در آستانه عید سعید فطر در غدیر خمام توسط مدیریت ارتباطات شرکت مخابرات سیار ایران. اولین رفیق به عنوان «بهداشت شماره یک کشور» در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد.

سامانه‌های «خودمراقبتی شهروندی» و «مدیریت سوء مصرف مواد» که در راستای مأموریت رفیق اول برای توسعه اکوسیستم سلامت دیجیتال طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند، با دستور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت افتتاح شد.

سامانه خودمراقبتی با هدف جلب مشارکت شهروندان در حوزه سلامت و ارائه کلیه خدمات پیشگیری و مراقبت های بهداشتی بر بستر تلفن همراه با تمرکز بر بهبود سبک زندگی، نظارت و پیگیری مراقبت های بهداشتی و معاینه به آنان ارائه می شود. از بیماران، به گسترش شبکه بهداشت و درمان در کشور کمک خواهد کرد.

سیستم الکترونیکی دیگری نیز توسط رفیق اول ساخته شده است که سیستم مدیریت سوء مصرف مواد است که با مدیریت و نظارت بر زنجیره توزیع مواد مخدر برای درمان معتادان، پیشرفت چشمگیری را به همراه خواهد داشت و از توزیع خارج از برنامه و قاچاق این مواد جلوگیری می کند. .

اول اول اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و همچنین «اولین اپراتور سلامت در ایران» است که وظیفه فراهم کردن بستری برای فعالیت ذینفعان در حوزه سلامت را بر عهده دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *