رایزنی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه عمان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: سرپرست وزارت امور خارجه امشب با اشاره به تماس تلفنی خود با وزیر امور خارجه سلطان نشین عمان، گفت: راه های مقابله با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و محکومیت حمله به تأسیسات غیرنظامی را بررسی کردیم. . در یمن.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه امشب (دوشنبه 10 مرداد) با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان تماس تلفنی داشت.

باقری در این خصوص اعلام کرد: وی در تماس تلفنی با آقای بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان ضمن ابراز تسلیت و همدردی بابت حمله مسلحانه اخیر در شهر مسقط بار دیگر تاکید کرد. و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هرگونه کمک و همکاری به عمان در این شرایط تاکید کرد.

ناصر الکنانی سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه پیش از این حادثه تیراندازی در مراسم تشییع پیکر سیدالشهدا (علیه السلام) در مسقط را که منجر به شهادت 4 نفر شد، محکوم کرد. حمایت خود را از نهضت اسلامی اعلام کرد. جمهوری ایران به دولت و ملت سلطان نشین عمان در برابر روندهای تفرقه افکنانه.

سرپرست وزارت امور خارجه همچنین درباره گفتگوی تلفنی خود با وزیر امور خارجه عمان افزود: در این گفت وگو درباره راهکارهای مقابله با جنایات جاری رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم غزه و محکومیت حمله آشکار غزه نیز رایزنی و تبادل نظر شد. این رژیم بر روی تاسیسات غیرنظامی در بندر حدیده یمن راه اندازی کرد.

باقری همچنین با محمد عبدالسلام، رئیس تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی رسمی گروه انصارالله تماس تلفنی داشت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *