رتبه بندی جدید در راه است؟ / شرایط ارزیابی مجدد مدارک معلمان فاقد رتبه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

صداوسیما: اشخاصی که حداقل یک سال از تایید نهایی مرحله اول پرونده آنها گذشته باشد و طبقه بندی آنها در وضعیت “بدون طبقه بندی” ثبت شده باشد، طبق ماده 5 آیین نامه، مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرند.

به موجب بخشنامه شماره 17/710 مورخ 23 خرداد 1403 ه. با رعایت شرایط در فرآیند بارگذاری، مدارک تنظیم و ارزیابی مجدد برای تعیین رتبه شایستگی انجام می شود.

1. مهلت ارزیابی مجدد موضوعات ماده قبل طبق مقررات یک سال پس از تایید نهایی مرحله اول وضعیت آنها در دیوان محاسبات می باشد.

2. کلیه افرادی که از اول خرداد 1403 حداقل یک سال از تصویب نهایی مرحله اول پرونده آنها گذشته باشد و طبقه بندی آنها به عنوان “عدم کسب رتبه / بدون رتبه” ثبت شود. مشروط به ارزیابی مجدد بر اساس ماده 5 آیین نامه.

3. موضوع اقدام، رتبه درج شده در گزارش طبقه بندی افراد در صفحه شخصی آنها در سامانه my.medu.ir می باشد، بنابراین در صورتی که مراحل رسیدگی به پرونده فرد تکمیل و مشمول تایید نهایی شده باشد. توسط کمیته حسابرسی (طبق بند 1) گنجانده شده و مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد.

4. مشمولان مقاله مذکور فقط افرادی هستند که کار می کنند.

5. برای بارگذاری اسناد و مدارک. تاریخ صدور یا اجرای فعالیت باید تا پایان مدت تعیین شده در یک سال باشد و تاریخ های بعد از آن پذیرفته نمی شود. (مثلاً شخصی که مهلت یکساله را در اول تیر 1403 به پایان رسانده است، مدارک تا آن تاریخ معتبر است).

6. زمان مناسب برای شروع بارگذاری مدارک یک ماه از تاریخ ورود به سامانه می باشد. دوره پیش بینی قابل تمدید نیست.

7. راهنمای بارگذاری مدارک قابل قبول و نکات مربوط به هر سند در سامانه گنجانده شده است. از آنجایی که پس از مدت ذکر شده هیچ مدرکی قابل بارگذاری مجدد نیست، توصیه می شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنما، اسناد را به صورت حضوری بارگذاری کنند.

8. اشخاصی که مهلت یکساله آنها قبل از تاریخ 1 خرداد 1403 منقضی شده و با توجه به نزدیک شدن به مهلت یک ماهه مشمول ارزیابی مجدد می باشند باید حداکثر تا 30 تیر 1403 مدارک را تکمیل و بارگذاری کنند در غیر این صورت. طبق مقررات مهلت نهایی یک ماهه به پایان می رسد.

9. مسئولیت اطلاع رسانی دقیق، جامع و به موقع به ذی نفعان بر عهده مدیران کل استانداری است لذا انتظار می رود اقدامات و راهکارهای مناسب جهت اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به کلیه ذی نفعان در سطوح استانداری، بخشداری و مدارس اتخاذ شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *