رسمی/ مهدوی‌کیا سرمربی الجزیره الحمرا شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ستاره سابق فوتبال ایران که چند سالی است در تیم های اصلی هامبورگ حضور دارد، در فصل جدید نیز در منطقه راس الخیمه امارات به کار خود ادامه خواهد داد.

دقایقی پیش باشگاه اماراتی الجزیره الحمرا با انتشار تصویری از مهدی مهدوی کیا در پیراهن این تیم اعلام کرد که وی به عنوان سرمربی تیم اصلی این باشگاه انتخاب شده و کار خود را آغاز کرده است.

این در حالی است که الجزیره الحمره تیمی است که در اولین لیگ امارات حضور دارد و فصل گذشته در رده دهم ایستاده بود و حالا با حضور مهدی مهدوی کیا قصد دارند خودشان شرایط را تغییر دهند و جایگاه بهتری پیدا کنند. .

نکته جالب اینجاست که او به تازگی 47 ساله شده است و قبل از آن تجربه مربیگری در تیم اصلی ایران را در تیم امید ایران داشته و بیشتر دوران مربیگری خود را در فوتبال آلمان و رده های سنی در هامبورگ گذرانده بود، اما حالا او تجربه جدی و مهمی در لیگ اول دارد و می بیند … امارات پیش روی اوست.

2083347

حضور مهدوی کیا در امارات به معنای رصد فعالیت آکادمی کیا در این کشور است و همزمان به عنوان سرمربی این تیم واقع در جنوب راس الخیمه به کار خود ادامه می دهد.

اولین لیگ امارات که با حضور 15 تیم برگزار می شود، تیم های مطرحی چون الظفره، امارات، حتا، دیبا الفجیره و … را در خود جای داده و حالا با حضور مهدوی کیا چشم فوتبالدوستان ایرانی را به خود جلب خواهد کرد. برای حضور در این لیگ

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *