رضا رویگری مجدد سکته کرد / مراقبت تحت نظارت پزشکیان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: انجمن صنفی بازیگران سینما اعلام کرد که رضا رویجیری پس از سکته مجدد در یک مرکز درمانی خصوصی و زیر نظر پزشکیان بستری است.

انجمن بازیگران سینمای ایران در سایت خود اعلام کرد که رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون بار دیگر دچار سکته مغزی شد و به بیمارستان منتقل شد.

در متن این پست آمده بود: «به اطلاع عزیزانی می‌رسانم که اخیراً پیگیر احوالات هنرمند و همکار عزیزمان جناب آقای رضا رویگیری بوده‌اند که انجمن بازیگران سینما همیشه و به‌ویژه در ماه‌های گذشته بوده است. پیگیر وضعیت وی و جویا شدن وضعیت وی بوده و اخیراً دچار سکته مغزی شده و در تمامی مراحل درمان وی را تحت نظر و همراهی کرده است.

وی پس از ترخیص از بیمارستان به دلیل ناتوانی در ادامه درمان و پرستاری در منزل شخصی خود، روز سه شنبه ششم شهریور ماه تا بهبودی در یکی از مراکز درمانی خصوصی زیر نظر پزشکیان و کادر درمانی مجرب بستری شد. اموری از جمله اقدامات فیزیوتراپی و گفتار درمانی تا زمان بهبودی کامل در این مرکز انجام می شود.

انجمن بازیگران سینما از تمامی عزیزانی که در دوران بیماری به ایشان کمک کردند و همه عزیزانی که نگران حال ایشان بودند کادر پزشکی محترم ایشان و همچنین از صندوق امانت هنر، خانه سینما، آقایان حسن مصطفوی و رضا کریمی که در مراحل بستری است به ما کمک کردید و سپاسگزاریم.

آرزوی بهبودی رضا رویگیری عزیز و شفای همه بیماران را دارم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *