رضا کیانیان خطاب به شش نامزد ریاست جمهوری: وعده ندهید، برنامه بدهید / وعده ها گاهی توهین آمیز و از سوی دیگر خنده دار می شوند؛ مثل دادن گوشت در منازل

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود خطاب به شش کاندیدای تایید شده ریاست جمهوری نوشت: وعده ها گاهی توهین آمیز و از طرفی خنده دار است. مثل دادن گوشت در خانه.

او در این باره نوشت: من فردی هنرمندم و معلوم است که حسگرهای حسی هنرمند همیشه بیشتر از دیگران عواطف و احساسات مردم را درک می کنند. به همین دلیل است که وقتی دیگران غمگین هستند غمگین تر می شود و وقتی مردم خوشحال هستند خوشحال می شود و می خواهد مردم زندگی خوبی داشته باشند. کار خداست. اما شما یک سیاستمدار هستید. شما نمی توانید احساسات را در کار خود کنترل کنید. اما شما می توانید صادق باشید. تو میتونی پاک باشی شما می توانید مردم را دوست داشته باشید. شما می توانید به آینده کشور خود علاقه مند باشید. شما برای ریاست جمهوری کشور مبارزه می کنید. اما باید در غیاب احزاب برنامه داد. “چرا”، “چگونه” و “چه” می خواهید انجام دهید. مجبور نیستی قول بدی

این وعده ها گاهی توهین آمیز و گاهی خنده دار است. مثل دادن گوشت در خانه! سلف او، معجزه هزاره سوم، به شیوه ای منطقی تر صحبت کرد. می خواست سود نفت را سر سفره ما بیاورد. کسانی که نتوانستند یا نخواستند یا به مکان های مهم تری منتقل شدند. خداوند دانا است. چگونه می توان گوشت را به تمام منازل شهرها و روستاها و روستاهای ایران تحویل داد؟ این وعده برای یک سازمان بزرگ است! بودجه هنگفت! تعداد زیادی کارگر، کارمند و یک ناوگان حمل و نقل عظیم! به یک تریلر، یک کامیون و یک کامیون نیاز دارد. همه آنها باید در یخچال نگهداری شوند. آیا نامزد از این موارد آگاه است؟ و اگر آگاه هستند، به آنها بگویید چگونه می توانند چنین ناوگانی را سازماندهی کنند و مهمتر از آن، چگونه گوشت را تامین می کنند؟

قبل از همه وعده ها، اجازه دهید چند سوال از شما بپرسم:

1- ما ایرانی ها چه نعمت هایی را دوست داریم؟

2- از چه چیزهایی لذت می بریم تا شاد باشیم و به آینده امیدوار باشیم؟

3- به فردا چه امیدی داشته باشیم؟

4- آینده فرزندانمان چگونه تامین می شود؟

5- سفره مردم کی پر میشه یا نه کی عادی میشه؟

6- اینترنت پرسرعت چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

7- آزادی دسترسی به اطلاعات در سطح ملی و اینترنتی چه زمانی فراهم می شود؟

8- وزیر فرهنگ و هنر چه زمانی منصوب می شود، او وزیر فرهنگ و هنر است و فقط وزیر «ارشاد» نیست؟ در مورد هنر و خلاقیت بیاموزید. با هنرهای هفتگانه آشنا شوید. هنرمندان را بشناسید. قدر هر کدام را بدانید. ما برای رشد فرهنگ و هنر تلاش می کنیم. اخذ بودجه و هزینه برای ارتقای سطح فنی کشور.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *