رقابت جدی‌تر یوتوب با اینستاگرام؛ ویدیوهای Shorts سه دقیقه‌ای می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برنا: رقابت بین شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب برای تولید ویدیوهای کوتاه جدی‌تر شده است.

تا به -، ویدئوهای کوتاه در یوتیوب حداکثر 60 ثانیه طول می‌کشیدند، اما این سرویس ویدئویی محبوب قصد دارد از 15 اکتبر (24 اکتبر) طول آنها را به 3 دقیقه افزایش دهد.

طبق توضیحات یوتیوب، این تغییر که بسیاری از سازندگان خواهان آن بودند، «برای فراگیرتر کردن داستان سرایی در فیلم‌های کوتاه» اعمال خواهد شد. در بیانیه این شرکت آمده است:

از تاریخ 15 اکتبر، می‌توانید ویدیوهای کوتاه و 3 دقیقه‌ای را آپلود کنید نسبت تصویر طولانی است و در هیچ ویدیویی که قبل از 15 اکتبر آپلود کرده اید اعمال نخواهد شد، در ماه های آینده روی بهبود نمایش شورت های بلندتر کار خواهیم کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *