رقم رضایتنامه آزمون، دو برابر سقف بودجه ایران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: در دو روز اخیر بار دیگر بحث انتقال سردار آزمون به تراکتور مطرح شده که البته شایعه ای بیش نیست.

تراکتورسازی یک تیم رویایی بسته است و با جذب بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیل فر، ایگور پوستونسکی و مهند علی و ادامه همکاری با شجاع خلیل زاده، محمد نادری و ریکاردو آلوز به یکی از شانس های قطعی قهرمانی تبدیل شده است. لیگ بیست و چهارم. بر اساس خریدهای انجام شده بسیاری معتقدند تراکتورسازی به سقف بودجه خود رسیده و نمی تواند مبلغ دیگری را برای جذب بازیکن جدید هزینه کند.

اما در یکی دو روز اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکره تراکتورسازی با سردار آزمون و جذب این مهاجم 29 ساله منتشر شده است. حتی برخی سخنان محمدرضا زینوزی (مالک الجرار) را نقل کردند که وقتی سردار قصد بازی در تیم های عربی را دارد، چرا به الجرار نمی آید؟ این شایعه هنوز تکذیب نشده است اما با موانع بزرگی روبروست که یکی از آنها علاقه آزوم برای ادامه حضور در فوتبال اروپاست.

از طرفی مبلغ تاییدیه آزمون 12.5 میلیون یورو است. این بدان معناست که تراکتورسازی یا هر باشگاه ایرانی دیگری باید دو برابر حداکثر بودجه خود را صرف کند تا بایرلورکوزن با این آزمون موافقت کند. ضمن اینکه دستمزد سردار هم مشخص است و اگر به آسیا بیاید زیر 5 میلیون یورو نمی خواهد.

با توجه به این مسائل وجود تست در شیشه ها را فقط برای فضای مجازی باید خبر جالبی دانست. خبری که یکی دو روزی عاشقان تراکتورسازی را به خود جذب می کند و دیگر شاهد آن نخواهیم بود. البته آزمون در مصاحبه های قبلی خود تایید کرده بود که به جرار در لیگ ایران علاقه دارد اما این نکته به تنهایی نمی تواند باعث حضور او در تیم تبریزی شود.

آزمون هم اکنون در آلمان به سر می برد و در مذاکرات به دنبال راهی برای ترک بایرلورکوزن است. این مسیر ممکن است به اسپانیا و سویا و شاید به فوتبال آسیا ختم شود. هنوز کسی نمی داند آینده سردار چگونه خواهد بود. بازگشت به زنیت و لیگ روسیه شاید در دستور کار تیم بیست 20 ایرانی باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *