رهبر انقلاب: بزرگداشت و تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته و بسزاست / ایشان با توانمندی و استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل و هدایت انجمن دفاع از فلسطین است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت این مراسم تجلیل از سرکار خانم مصطفوی رئیس هیأت امنای کمیته دفاع از ملت فلسطین، استقامت و استقامت دخت بزرگوار امام را تجلیل کردند. خمینی (رضی الله عنه) به راه رهبر کبیر.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین
بزرگداشت و بزرگداشت بانو مصطفوی دختر بزرگوار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رحمت الله علیه، اقدامی ستودنی است.

این بانوی گرامی پایبندی خود را به خط امام و رهبری، پرتوی از توانایی و استواری که از فرزند آن پدر والا مقام انتظار داشت نشان داده و در همین راه و در همان مسیر پیموده است. نمونه آن تأسیس و رهبری انجمن دفاع فلسطین است.

از خداوند متعال برای این بانوی بزرگوار آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

سید علی خامنه ای
24/07/1403 ق

همایش بین المللی مجاهدین خارج از کشور گرامیداشت مقام شامخ شهدای راه مقدس جناب آقای حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه گرامیداشت خادم شریف سرکار خانم دکتر مصطفی صبیح گرامیداشت امام خمینی(ره) و رئیس جمهور هیئت امنای بنیاد بین المللی مجاهدین، انجمن دفاع از ملت فلسطین، پنجم مهرماه در مصلی حرم رضوی برگزار شد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *