روان‌بخش، نماینده مجلس: دشمن به دنبال برداشتن حجاب بانوان و نهادینه کردن فساد در جامعه است / وقتی ۹۰ درصد موشک‌های شلیک شده به مواضع اسرائیل اصابت کرد، نوع ادبیات آن‌ها نیز عوض شد / دوران جنگ با استفاده از اسلحه ژ۳ گذشته؛ اکنون دوره جنگ پیجرها، موشک‌های نقطه‌زن و پهپادها است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: نماینده قم در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راهی جز حذف اشغالگران و غاصبان صهیونیستی وجود ندارد، گفت: با دشمنی می جنگیم که خط قرمزی در جنایاتش ندارد.

حجت الاسلام قاسم روانبخش شامگاه چهارشنبه در جلسه عمومی لبیک یا خامنه ای در گلزار شهدای علی بن جعفر (علیه السلام) قم، با بیان اینکه یهودیان طبق آیات شریفه، اکثریت یهودیان هستند، اظهار داشت: قرآن کریم و دشمنان سرسخت مسلمانان فرمودند: این کلمه از قرآن تعبیر شده است همچنین در زمینه کاری بیش از 70 صهیونیست قدس و قدس شریف را به مدت یک سال اشغال کردند.

وی با اشاره به جنایات فجیع رژیم صهیونیستی یادآور شد: کشته شدن صبرا و شتیلا نمونه ای از جنایات تاریخی صهیونیست ها است و ما همچنان شاهد این صحنه ها هستیم.

آورود نماینده قم ادامه داد: سال گذشته خون بیش از 40 هزار مسلمان که دو سوم آنها زن و کودک بودند به دست این یاغیان ریخته شد و ده ها هزار نفر مجروح و شهید شدند.

روانبخش گفت: رژیم صهیونیستی غزه را به ویرانه تبدیل کرده است و این اقدامات وحشیانه برداشتی از آیات قرآن درباره دشمنی سرسختانه یهودیان با اسلام است.

وی همچنین به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دشمنی این رژیم با شیعیان لبنان اشاره کرد و افزود: در شمال و سایر مناطق لبنان که یهودیان، مسیحیان و دروزی ها زندگی می کنند، خبری از جنایات اسرائیل نیست. بلکه حومه و حومه شهر.» عبادتگاه های مؤمنان مورد ظلم و ستم قرار می گیرد».

این نماینده گفت: رژیم صهیونیستی می خواهد ضاحیه و بیروت را مانند غزه کند.

نماینده قم همچنین با اشاره به اینکه امام (رضی الله عنه) درک درستی از اسرائیل و یهودیان داشتند، گفت: ایشان در سخنرانی خود در سال 1342 در مدرسه فیضی فرمودند که بزرگترین خطر، اسرائیل و اسرائیل است. یهودیان

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) دلیل اصلی یهودیان و صهیونیست ها را پهلوی می دانستند و به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین کاری که کردند بستن اسرائیلی ها بود. سفارت در تهران و تحویل او به تهران. فلسطینی ها

وی به تشکیل هسته های مقاومت توسط سپاه قدس در یمن، عراق، سوریه و نقاط مختلف جهان از جمله آفریقا و شخصیت هایی مانند شیخ الزکزاکی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد هسته های مقاومت برای از بین بردن بود. و صهیونیست ها و یهودیان را نابود کنید. .

وی افزود: امام می دانستند تا زمانی که صهیونیست ها هستند منطقه شاهد آرامش نخواهد بود چرا که می گفت اسرائیل باید از بین برود و این راهبرد را رهبر معظم انقلاب دنبال کردند.

روان بخش روند هجوم به الاقصی را در راستای همین راهبرد توصیف کرد و گفت: اسرائیلی ها و یهودیان دشمن مسلمانان یک سال است که با هم می جنگند و به دلیل شکل گیری نتوانسته اند کاری انجام دهند. از گروه های مقاومت

نماینده قم در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دو تنگه حیاتی باب المندب و هرمز دو آبراه مهم و بزرگ تحت کنترل انصارالله یمن و جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: بیش از 50 کشتی وجود دارد. حمل کالا برای ایران صهیونیست ها هدف حمله نیروهای یمنی قرار گرفتند.

روان بخش گفت: تمامی موشک های شلیک شده از یمن، عراق، لبنان، غزه و ایران به قلب صهیونیست ها ضربه می زند.

وی همچنین با بیان اینکه راهی جز نابودی صهیونیست ها وجود ندارد، گفت: ما با دشمن اصلی روبرو هستیم و هیچ خط قرمزی نمی شناسد و به اماکن مسکونی، بیمارستان ها، مدارس، خانه های سالمندان، زنان و کودکان حمله می کند.

روانبخش گفت: پس از عملیات صدیق 2 که 200 فروند موشک به سمت تلاوی، مقرهای مهم موساد، پایگاه های هوایی و سازمان های نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد، ده ها تن از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی مهم این رژیم نیز به اسارت درآمدند به راستی این معنا را فهمیدیم که برای ترساندن دشمن باید قوی شویم.

وی به شعارهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی قبل از اجرای عملیات اشاره کرد و افزود: زمانی که 90 درصد موشک ها به سایت های این رژیم اصابت کرد، نحوه رفتار آنها نیز تغییر کرد.

وی گفت: ما می دانیم که آمریکا با اسرائیل همکاری می کند، اما وقتی این موضوع را انکار می کند، گواه بر قدرت ماست و اعتبار راهبرد قرآنی را نشان می دهد.

حجت الاسلام روانبخش به ضرورت تقویت کشور در زمینه فناوری های روز اشاره کرد و گفت: دوران جنگ با استفاده از سلاح های ژ3 به پایان رسیده و اکنون به جنگ پیجرها، موشک های هدایت شونده و پهپادها تبدیل شده است.

نماینده قم گفت: کمک گرفتن از نخبگان تنها راه حل مقابله با برتری علمی دشمن است.

وی با اشاره به اینکه هوش مصنوعی – حرف اول را در جنگ می زند، گفت: پنج سال پیش رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید هوش مصنوعی را جدی بگیریم.

روانبخش همچنین به استفاده از این فناوری ها در عملیات وعده صادق نیز اشاره کرد و گفت: 6 سال پیش در یک شبانه روز 50 هزار حمله الکترونیکی دشمن را دفع می کردیم.

وی با بیان اینکه با وجود هفت لایه پدافندی ثابت و متحرک، اسرائیلی ها در عملیات وعده صادق شکست خوردند، گفت: برای اینکه موشک ها مسافت 2000 کیلومتری را طی کنند تا به هدف برسند، کارهای بزرگی انجام شد، بخشی از که به شکل عملیات سایبری بود.

وی همچنین بر تقویت نیروهای مسلح و نوسازی و ارتقای توان دفاعی کشور تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی موفقیتی کسب نکرده است و در سالگرد هجوم به الاقصی شاهد شلیک موشک از غزه به سمت تل آویو بودیم. منجر به پرتاب موشک از غزه به سمت تل آویو شد. این نشانه شکست رژیم اسرائیل است».

این نماینده با بیان اینکه برتری مسلمانان بر دشمنان در معنویت و روحیه شهادت طلبی است، گفت: دشمن به دنبال تخریب اخلاق و معنویت، رفع حجاب زنان و نهادینه سازی فساد در جامعه است.

حجت الاسلام روانبخش گفت: باید با تمام وجود در حفظ اخلاق، معنویت و دین و انجام ماموریتی که شهدا بر عهده ما گذاشته اند، تلاش کنیم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *