روحانی: جریان ریشه‌دار حزب‌الله لبنان با ترور تضعیف نمی‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس‌جمهور سابق ایران نوشت: جنبش سیاسی، اجتماعی و دفاعی حزب‌الله که ریشه در لبنان دارد و حافظ حقوق و امنیت همه لبنانی‌ها از همه مذاهب است، با ترور رهبران و فرماندهان قابل تضعیف نیست. و بمباران و بمباران مراکز و ساختمانهای آنها.

حسن روحانی در پیامی به مناسبت شهادت آقای هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، نوشت: راز مقاومت، ایستادگی است و آنچه ایستادگی در برابر اشغالگران صهیونیست را ماندگار کرد، تداوم روحیه ایثار و فداکاری.» شهادت و تبدیل نام سرداران شهید به اسوه های ایثار و نوع دوستی برای مبارزان و مجاهدان جوان و آزادگان جهان.

جنبش سیاسی، اجتماعی و دفاعی حزب الله که ریشه در لبنان دارد و حافظ حقوق و امنیت همه لبنانی ها فارغ از مذهبشان است، با ترور رهبران و فرماندهان آنها، بمباران مراکز و ساختمان های آنها و بمباران آنها قابل تضعیف نیست. آنها با موشک

حزب الله یک نهاد مردمی قوی و سرافراز در لبنان است که با جهاد و مقاومت در برابر دشمن غاصب و شهادت رهبران وفادار و مظلوم آن روز به روز بر سربلندی و قدرت آن افزوده می شود.

شهادت عالم فرهیخته مجاهد نصوح را که با جناب آقای سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در محضر مقام معظم رهبری و مردم مقاوم و صالح دیدار کردند تسلیت عرض می نمایم. و مردم وفادار لبنان و فلسطین. اعضای وفادار حزب الله لبنان و خانواده محترم ایشان. تردیدی نیست که پیوستن او به همرزمان شهیدش هیچ توقف و تاخیری در عزم نهضت مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *