روزنامه اطلاعات: مردم باید از فلسفه وعده های نامزدهای ریاست جمهوری آگاه شوند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

روزنامه اطلاعات نوشت: انتخابات دیروز یکی از پیچیده ترین و تاثیرگذارترین رویدادهای تاریخ پس از انقلاب کشورمان است.

تاریخ تحولات سیاسی ایران در دوران پس از انقلاب آمیخته با انبوه انتخابات و انتخاب عمومی است. انتخاب های مردم البته همیشه بدون تردید است، اما اگر حل نشود. گاه مانند سال 2008 با چالش هایی مواجه می شد، اما در نهایت مردم و رژیم می دانستند که راهی روشن تر و مطمئن تر از رقابت در پای صندوق های رای وجود ندارد.

این روش حاصل خون، رنج، عقاید و هزینه هایی است که همه انسان ها در طول تاریخ پرداخته اند. بنابراین نباید میدان انتخابات را بدیهی دانست.

انتخابات اخیر خالی از انتقاد نبود، اما به طور کلی بسیاری از اعضای طبقات مردد و امتناع کردند و خوشبختانه روندهای سیاسی مهمی با توجه به افکار عمومی در این رقابت شرکت کردند. به استثنای انتقاداتی که باید مطرح شود و دلیل حضور ناموجه کاندیداهایی که نماینده هیچ طبقه، صنف، جریان، گروه، اندیشه، صنف، تشکل، حزب و حتی طایفه نیستند، با انتقام از حقوقدانان افزودند. شورای نگهبان و تصمیم گیران ارشد بر این باورند که باید آگاهی بخشی شود تا ما و عموم مردم نسبت به فلسفه وعده ها، ادعاها و گروه های هدف این نامزدها آگاه شویم. همچنین باید در ساختار و قالب مناظره ها و مناظره های انتخاباتی، تنگ نظری و کسل کننده بودن سلیقه ها، نور و صدای تلویزیون را زیر سوال برد و شأن مردم و مردم ایران را به آنها آموزش داد تا مردم را از خود دور نکنند. افکار عمومی بدیهی تلقی می شود.

تاریخ قبض و حساب همه را کنار می گذارد و حساب مردم پاک است. مردم ایران چقدر نجیب و بزرگ هستند.

امروز مردم ایران در داخل و خارج از کشور از رئیس جمهور جدید یا دو رئیس جمهور منتخب اکثریتی که به دور دوم رفتند استقبال می کنند. مردم کار بزرگ و تاریخی انجام دادند و حجت را بر مسئولین خاتمه دادند. آنها بر سختی ها و سوء مدیریت ها غلبه کرده اند، بر برخی ناراحتی ها، تعصب ها و بی ادبی ها غلبه کرده اند و در شرایط سخت منطقه و جهان، انتظار دارند مردمی ایرانی امن، ثروتمند و سربلند، بزرگ، راحت و متحرک داشته باشند. پیشرفت در رفاه و عزت. چنین باد

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *