رونالدو دلیل رفتن به لیگ عربستان را فاش کرد: «به خاطر پول به النصر رفتم»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: ستاره پرتغالی فوتبال جهان پس از دو سال فاش کرد که انگیزه اصلی خود برای انتخاب لیگ حرفه ای عربستان پول بوده است.

کریستیانو رونالدو با انتقال از منچستریونایتد به النصر در سال 2022 به اولین ستاره بزرگی تبدیل شد که راهی خاورمیانه شد و حالا دلیل اصلی رفتن به این کشور را فاش کرده است.

رونالدو در آستانه جام جهانی 2022 از منچستریونایتد به النصر پیوست و با رفتن به عربستان، دنیای فوتبال را شوکه کرد.

او زمانی به النصر پیوست که مشخص شد پیشنهاد پرسودی برای قرارداد در اروپا دریافت نخواهد کرد. این اقدام باعث هجوم گسترده استعدادهای خارجی به خاورمیانه شد.

اگرچه این بازیکن 39 ساله برای فوتبال عربستان احترام قائل است، اما انگیزه خود و سایر بازیکنان لیگ از رفتن به عربستان را فاش کرد و اعتراف کرد که پول دلیل اصلی جذب ستاره هاست.

رونالدو در کانال یوتیوب خود UR Cristiano در مصاحبه ای با ریو فردیناند، هم تیمی سابق خود در منچستریونایتد گفت: «هرجا بازی می کنم، سطح خود را نشان می دهم. اونجا میدونستم [عربستان سعودی] من هم سطح خودم را نشان خواهم داد. لیگ را بهتر خواهم کرد.

پس از رونالدو ستاره هایی مانند کریم بنزما، انگولو کانته، سادیو مانه و نیمار راهی لیگ حرفه ای عربستان شدند.

رونالدو در این گفت‌وگو به مشوق‌های مالی ارائه شده در عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: نه تنها از نظر مالی که نکته اصلی است، می‌دانستم که فرهنگ فوتبال عربستان خوب است، زیرا دوستانی داشتم که در آنجا بازی می‌کردند و مربیان پرتغالی ” او نیز در این کشور آموزش دیده است. البته، اگر از من بپرسید، آیا انتظار دارید ستاره های بزرگ به این سرعت به آنجا بروند؟ من می گویم نه.

بر اساس گزارش های متعدد، نصر سالانه 173 میلیون پوند به ستاره پرتغالی می پردازد. این مبلغ هنگفت به 3.6 میلیون پوند در هفته، 514000 پوند در روز و 21400 پوند در ساعت کاهش می یابد.

نیمار در الهلال 2.5 میلیون پوند در هفته دستمزد می گیرد، در حالی که گفته می شود ریاض محرز، وینگر سابق منچسترسیتی در الاهلی حدود 750 هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد.

رونالدو در این مصاحبه اعتراف کرد که در لیگ عربستان فشاری احساس نمی کند و با زدن 35 گل نشان داد که موتور گلزنی اش متوقف نمی شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *