رونمایی مورایس از گلر قهرمانی سپاهان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

با وجود اینکه سیدبایام یکی از دروازه بان های نیازمند ملی پوشان محسوب می شود، نیما میرزازاده نیز برای پیوستن به سپاهان با او به رقابت پرداخت و در 9 بازی در لیگ برتر و 4 بازی در جام حذفی به میدان رفت تقریبا یک سوم مسابقات و در نهایت قهرمان جام شد.

دروازه بان جوان سپاهان که در بازی برگشت سوپرلیگ شانس زیادی برای بازی داشت و در سه بازی از چهار بازی تیمش قبل از فینال جام حذفی انجام داد و دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار مقابل مس رفسنجان عملکرد چشمگیری داشت. ، تا در پایان جام را بالای سر ببریم.

خوزه مورائس در اقدامی قابل توجه در شرایطی به نیما میرزازاده اعتماد کرد که با توجه به حساسیت بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی احتمال می رفت از پیام لازم استفاده کند و این دروازه بان به اعتماد سرمربی پرتغالی پاسخ داد. بهترین راه.

میرزازاد که در فصل گذشته بارها از موقعیت ها استفاده کرد و توانست جای پیام نیازمند را بگیرد، در فینال جام حذفی نیز گلزن اصلی سپاهان بود و در نهایت با واکنش های موثر خود در این دیدار به طلای بوشان کمک کرد تا جام حذفی را به دست آورد. 9 سال.

البته آنچه برای سپاهان و میرزازاده مهم است پایان قرارداد دو طرف است و با توجه به صحبت هایی که در مورد جدایی پیام وجود دارد، بعید نیست که نهمه به تیم دیگری برود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *