ریزش سقف مدرسه‌ای در اصفهان / ۵ دانش‌آموز مصدوم شدند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از ریزش قسمتی از سقف کاهگلی یکی از کلاس های درس یک مدرسه دخترانه متوسطه خبر داد.

منصور شهفاروش گفت: این مدرسه در خیابان ولی عصر (عج) منطقه 4 اصفهان قرار داشت که بلافاصله عوامل اورژانس در آنجا حاضر شدند.

وی ادامه داد: اورژانس به سرعت 5 مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند. چهار دانش آموز نیز پس از ارائه خدمات پزشکی و اورژانس ترک کردند. یک نفر برای ادامه درمان در بیمارستان بستری است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه بیش از 40 سال قدمت دارد، تصریح کرد: مقرر شد مدرسه در اسرع وقت جایگزینی برای این واحد آموزشی پیدا کند تا دانش آموزان در آن مکان جدید ادامه تحصیل دهند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان بیان کرد: از 34 هزار و 300 کلاس درس در استان، 12 هزار و 500 کلاس نیاز به نوسازی دارند. همچنین 8 هزار و 964 کلاس درس آسیب دیده وجود دارد که آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و سازمان برنامه و بودجه باید برای بهسازی اختصاص دهند.

وی افزود: در حال حاضر 95 درصد سیستم گرمایشی مدارس استان اددار تامین شده است. از 40 مدرسه آسیب دیده از رانش زمین، 21 مدرسه جایگزین شده و در حال بازسازی هستند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *