رییس اتحادیه فروشندگان میوه

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

النا: رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران گفت: الگوی خرید از خرید عمده صیفی جات به خرید کم حجم در مدت زمان کوتاهی تغییر کرده است و در عین حال اتحادیه فروشندگان را نیز موظف به اشتراک گذاری می کند. یک عدد میوه و سبزی با مشتری و عرضه کالا.

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران از عرضه مطلوب میوه و تره بار در تابستان امسال با توجه به مطلوب بودن بارندگی ها و عدم مشاهده آفت در باغات خبر داد.

وی درباره افزایش قیمت گوجه فرنگی و خیار توضیح داد: افزایش قیمت کالاهای پرمصرف به ویژه خیار و گوجه فرنگی موقتی است و در این فصل از سال تقاضا برای این دو قلم بیشتر از هر فصل دیگری است. علاوه بر بازار داخلی، بازار خارجی نیز شاهد افزایش تقاضا برای این دو محصول است و گزارش های شفاهی که به اتحادیه رسیده حاکی از آن است که صادرات این دو محصول در فصل جاری افزایش قیمت ها را در پی داشته است. در مورد گوجه و خیار فکر می کنم این اتفاق افتاده و به اتحادیه رسیده است

کارگر تصریح کرد: با تمام این اوصاف، نوسانات قیمت محصولات گیاهی همیشه موقتی است و قیمت گوجه فرنگی و خیار نیز متعادل می شود همچنین باید توجه داشت که با آغاز سفر اربعین، بخشی از ایرانیان و بازار مصرف میوه و تره بار به سمت این عزیزان سوق پیدا می کند و این امر بر عرضه داخلی نیز تأثیر می گذارد.

رئیس اتحادیه صنف سبزی و میوه فروشان تهران گفت: اتحادیه بر قیمت کالاهای پرمصرف از جمله دو کالای ذکر شده نظارت بیشتری دارد و حتی اصرار دارد که فروشندگان این کالاها را با کمترین سود ممکن به دست مصرف کنندگان برسانند.

وی همچنین از قدرت خرید مردم برای خرید میوه های تابستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: الگوی خرید از خرید عمده میوه های تابستانی به خرید کم در مدت زمان کوتاهی تغییر یافت و در عین حال اتحادیه فروشندگان را نیز موظف به خرید کرد هر مقدار میوه و سبزی حتی اگر یک عدد باشد به هزینه مشتری کالا را عرضه کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *