زلنسکی درباره تغییرات کابینه اوکراین: به انرژی جدید در دولت نیاز داریم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در بیانیه ای با اشاره به تغییرات اخیر در دولت این کشور گفت: – به انرژی جدید در دولت نیاز داریم و تغییرات اخیر به دلیل تقویت دولت اوکراین صورت گرفته است. در بخش های مختلف، سیاست بین المللی و دیپلماسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به گزارش اوکراین اینفو، زلنسکی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سیمون هریس نخست وزیر ایرلند که برای سفر رسمی به اوکراین در کیف به سر می برد، افزود: ساختار نهادهای دولتی ما باید به گونه ای باشد که برای اوکراین کارآمدتر باشد. . ملت

زلنسکی با تشکر از وزرایی که در دوره خود استعفا دادند، افزود: برخی از آنها پنج سال است که در سمت های خود خدمت می کنند.

رئیس مجلس عالی اوکراین – (چهارشنبه) اعلام کرد که دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه، نامه استعفای خود را ارائه کرده است.

در همین راستا، روسلان استفانچوک در فیس بوک نوشت که پارلمان اوکراین موسوم به رادا عالی، بیانیه ای از کولبا وزیر خارجه اوکراین در خصوص استعفای وی دریافت کرد.

رئیس پارلمان اوکراین افزود که این درخواست در یکی از جلسات عمومی آینده بررسی خواهد شد.

این در حالی است که زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روز گذشته (سه شنبه) روستیسلاو شورما را از سمت معاونت دفتر ریاست جمهوری برکنار کرد.

رئیس مجلس عالی اوکراین نیز دیروز اعلام کرد که الکساندر کامیشین وزیر صنایع استراتژیک، دنیس مالیوسکا وزیر دادگستری و روسلان استریتس وزیر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی استعفای خود را ارائه کرده اند و درخواست آنها توسط نمایندگان مجلس بررسی خواهد شد. مجلس به زودی

در همین حال، دیوید آراخامیا، رئیس فراکسیون طرفدار دولت “حزب خلق” اخیراً گفته است که نیمی از وزرای دولت کیف تغییر خواهند کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *