زیدآبادی : پورمحمدی تنها کاندیدایی بود که با قدرت سخنوری‌اش، آسیب‌ها را بیان کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

احمد زیدآبادی در هم میهن نوشت: پورمحمدی در بین نسل جدید چهره ای ناشناخته بود و در بین نسل های گذشته نیز از شهرت خوبی برخوردار نبود. از آنجایی که به عنوان فردی وارد انتخابات شد، از همان ابتدا مورد بی توجهی احزاب و گروه های سیاسی قرار گرفت.

در واقع هیچ کس انتظار سخنرانی جدید و تازه ای از او نداشت و او بیشتر به عنوان یک نامزد حاشیه ای دیده می شد که قرار بود «حرف های آخوند» منسوخ شده را تکرار کند. اما با قدرت شعاری خود به تمام آسیب های حاکمیتی کشور اشاره کرد و قول اجرای برنامه های علمی و پیشرفته داد.

به نظر می رسد افراد کمی به سخنان وی در انتقاد از مدیریت کشور توجه کرده و وعده تغییر آن را داده اند. اما بسیاری از اقشار مردم از چالشی که او با سعید جلیلی در مورد توافقنامه کرسنت، پیش‌نویس قانون پالرمو و توافق هسته‌ای ایجاد کرد، خوشحال بودند، به‌ویژه که مسعود بزکیان در مقابل حمله چندجانبه حوثی‌ها منضبط و مطیع بود. نامزدهای جبهه نیروهای انقلاب این کار را کردند.

اما این اتفاق به شیخ کمکی نکرد که آرای عمومی را جلب کند، زیرا از یک طرف به دلیل ضبط هایش مورد حمله شدید شبکه های خارجی قرار گرفت و از طرف دیگر با لباسی به سختی در مقابل جامعه ظاهر شد. قادر به جذب افراد مورد اعتماد مختلف است.

کسانی که مجذوب لباس این نامزد شده بودند و از سخنان او خیره شده بودند در نهایت از رای دادن به او صرف نظر کردند زیرا به این نتیجه رسیدند که او رای لازم را ندارد و بنابراین نباید آرای خود را هدر دهند!

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *