سازمان عمران شهر تهران: ۱۰۰ متر از محور نشست خیابان ولیعصر در عمق، بهسازی شد / امشب عملیات آسفالت انجام می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرعامل سازمان عمران و مهندسی شهر تهران از بهسازی خیابان ولیعصر در قسمت صندلی تا 100 متر خبر داد.

مهدی صدقتی درباره بهسازی فرونشست خیابان ولیعصر گفت: لوله در خیابان برزیل منفجر شد اما بر اثر جاری شدن آب و شستشوی آب این اتفاق در خیابان ولیعصر رخ داد.

وی بیان کرد: رفع خطر خیابان برزیل توسط عوامل منطقه 3 و شرکت آبفا انجام شد در حالی که رفع خطر خیابان ولیعصر به دلیل اینکه این خیابان استراتژیک است و عملیات اجرایی آن به سازمان نظام مهندسی محول شد. ساخت و ساز.

صداقتی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی به همراه سازمان آتش نشانی، بحران و منطقه سه فرماندهی میدان را بر عهده گرفت، تصریح کرد: از ساعت نه صبح دیروز تا ساعت سه بامداد – عملیات اجرایی انجام شد. برای محاصره کردن تحصن. در خیابان ولی عصر نیز فقط آسفالت این محور باقی مانده که صبح – تکمیل می شود.

مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران استان تهران با اشاره به اینکه میزان فرونشست در خیابان ولیعصر (عج) 50 متر است، گفت: اما بازدیدهای بصری و بررسی های کارشناسی نشان داد که میزان ایمن سازی این محدوده باید افزایش یابد و به همین دلیل است. عمق فرونشست باید 50 متر افزایش یابد، یعنی بهسازی عمق 100 متری از محور تقاطع با خیابان ولیعصر تکمیل شد.

صدقتی با تایید سه متری بهسازی عمق خیابان ولیعصر گفت: 60 دستگاه خودروی سنگین در این چند ساعت محدوده بهسازی خیابان ولیعصر را تحت پوشش قرار دادند و عملیات آسفالت نیز امشب انجام می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *