سازمان فروش اموال تملیکی: ۵۰ میلیارد تومان اموال کوروش کمپانی – به فروش می‌رسد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش املاک گفت: املاک شرکت کوروش که در مزایده عمومی فروخته شده است – یکشنبه 22 مهرماه رمزگشایی می شود و برندگان – یا فردا مشخص می شوند.

آقای عبدالمجید اجتهادی از فروش خودروهای لوکس مالک شرکت کوروش طی – و فردا خبر داد.

مجتهدی افزود: – کد املاک شرکت کوروش که در مزایده عمومی فروخته شده است رمزگشایی می شود و برندگان – یا فردا مشخص می شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم ملک به درستی به فروش برسد، گفت: ارزش پایه و کارشناسی ملک حدود 50 میلیارد تومان است. قیمت معمولاً در حراجی ها بالا می رود و امیدواریم بخش قابل توجهی از ادعاهای شاکی را پوشش دهد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه مردادماه امسال در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اخیر پرونده شرکت کوروش گفت: حدود هفت هزار نفر شکایت خود را مطرح کرده اند. در این پرونده و هم اکنون این پرونده در دادسرای ناحیه 5 تهران در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: اموال متهمان در کیش و امارات شناسایی و توقیف شد، اموال متهمان نیز در اصفهان شناسایی و ضبط و در اجرای ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی تحویل دادسرا شد. ” سازمانی که اموال را می فروشد و به این سازمان می دهد». این ملک ظرف دو ماه از فروش مطلع شد.

جهانگیر افزود: پس از فروش اموال، مطالبات مالباختگان پرداخت می شود و دغدغه اصلی پرداخت مطالبات آنان است، البته تشریفات بین المللی از طریق اینترپل برای بازگرداندن متهم اصلی پرونده در حال پیگیری است.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: بار دیگر باید تاکید کنم که مردم اموال خود را در اختیار کسی قرار ندهند و در این صورت مردم اموال خود را به امید سود بیشتر در اختیار این متهم قرار دادند.

علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، نهم مهرماه گفت: پنج خودروی شرکت کوروش برای پرداخت مطالبات مالباختگان به مزایده گذاشته می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *