سازمان وظیفه عمومی: حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان در ایام محرم، صفر و اربعین حسینی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: سازمان وظیفه عمومی الفرجه در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه اتباع غیرغایب که در ایام محرم و صفر قصد زیارت عتبات عالیات را دارند می توانند از امروز برای خروج از کشور اقدام کنند.

سازمان دیده بان وظیفه در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان غیرغایب مشمول، دانش آموزان و دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی، مشمولان غیر غایب مشمول دارای گواهی آمادگی به خدمت و یا مشمولانی که در مهلت قانونی درخواست بوده و قصد بازدید دارند. حرم ماه های محرم و صفر به ویژه ایام اربعین حسینی از 26 تیرماه تا 14 شهریور است و در این مدت نمی توانند مجوز خروج از کشور را بدون کفالت دریافت کنند مگر با ثبت درخواست خروج از کشور در سامانه سامانه sakha.epolice.ir.

سازمان وظیفه عمومی تایید کرد: برای تسهیل و تسریع در ثبت نام و اخذ مجوز خروج از کشور و جلوگیری از افزایش تقاضای خروج از کشور در ایام اربعین حسینی مشمولان مشمول شرایط باید غایب نباشند و وضعیت خدمت آنها مشخص است، آنها می توانند از امروز، 3 ژوئیه، برای اخذ مجوز خروج از کشور و تنها در بازه زمانی ذکر شده، بدون نیاز به واریز ضمانت نامه و درخواست غیر حضوری از طریق سخا اقدام کنند. وب سایت .epolice.ir. سیستم.

این مشمولان به جز سفر از اول محرم تا پایان صفر، بدون نیاز به تودیع ضمانت، اجازه خروج از کشور را ندارند در غیر این صورت باید با سپردن ضمانت نامه، فریضه حج را انجام دهند.

در این آگهی به این سازمان اشاره شده است که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از آخرین اخبار از طریق کانال خبررسانی در پیام رسان های داخلی (ایتا، سروش و روبیکا) به آدرس khabaresabazi@ مطلع شوند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *