ساعت کاری ادارات مرکزی از ۶ صبح تا ۱۳ ظهر تعیین شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: معاون توسعه اداری و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: ساعت کاری ادارات استانداری از فردا (شنبه) بیستم مردادماه جاری از ساعت شش صبح تا یک بعد از ظهر خواهد بود.

سید مجتبی آل یاسین گفت: در ادامه خدمت رسانی به مردم از فردا (شنبه) کلیه دستگاه های اجرایی، نهادها و شرکت های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری های استانداری از ساعت 6 صبح الی 1 به روال عادی فعالیت خواهند داشت. ساعت:00 بعد از ظهر

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه نظارت بر این پروژه بر عهده شرکت توزیع نیروی برق در استانداری است، گفت: انتظار می رود تمامی دستگاه های اجرایی در اجرای این بخشنامه همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: لازم است دستگاه های اجرایی در استانداری مرکزی نسبت به کاهش مصرف انرژی در ساعات کاری و همچنین خاموش شدن سیستم روشنایی و رایانه در پایان کار و خاموش شدن سیستم های سرمایشی یک ساعت قبل از شروع کار اقدام کنند. پایان کار.» از ساعات کار

معاون اداری و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی تایید کرد: پیش بینی می شود مشترکان عمومی برق برای مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ساعات پیک مصرف حمایت های لازم را داشته باشند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *