سالار آقاپور نامزد بهترین بازیکن دنیا شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: سالار آقاپور، ستاره فوتسال ایران که به تازگی عنوان پسر طلایی جهان را از آن خود کرده است، یکی از نامزدهای دریافت بهترین بازیکن جهان در سال 2023 شده است.

سایت تخصصی معروف فوتسال پلنت نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان در سال 2023 را معرفی کرد و نام سالار آقاپور پسر طلایی جهان در سال 2022 و ستاره تیم ملی و پدیده ایرانی را برجسته کرد. برای کسب بزرگترین جایزه انفرادی فوتسال با ستارگان فوتسال جهان رقابت می کند. آقاپور اخیرا به عنوان تنها بازیکن ایرانی تاریخ برگزیده شد که برنده جایزه بهترین بازیکن جوان جهان شده است. در لیست بهترین ها 9 بازیکن معروف دیگر وجود دارد که در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد

آگابور جوان به همراه 9 ستاره دیگر جهان در معرفی بهترین بازیکن، کارشناسان فوتسال را ناراحت خواهند کرد; زیرا هر بازیکنی دارای توانایی ها و ویژگی های منحصر به فردی است که در تیم ملی و باشگاه او موفق و تعیین کننده بوده است.

* نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در سال 2023 به شرح زیر است:

سالار آگابور; جهارزمان سیرجان، ایران

زیکت اسپورتینگ لیسبون پرتغال

بتو بارسلونا، اسپانیا

آلن براندی; خائن به اسپانیا

فریرا داسیلوا؛ مگنوس برزیل

کاتلا. بارسلونا، اسپانیا

ویکتور موریلو داسیلوا؛ آتلانکو برزیل

المصرار; لاوالوا، فرانسه

گوستاوو لیما؛ Cascavel برزیل

سازنده وارلا; اسپورتینگ لیسبون – النصر العربی

بتو، ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان دارد و بانی وارلا که در این لیست قرار دارد، سال گذشته نیز موفق به کسب این جایزه شد.

بهترین بازیکن جهان در سال 2023 به زودی از طریق سایت پلنت فوتسال معرفی می شود و باید دید آقابور می تواند کارشناسان را برای کسب این جایزه طلایی قانع کند یا خیر.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *