سایت عبری: نتانیاهو و خانواده‌اش به پناهگاه زیرزمینی می‌روند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رسانه‌های عبری فاش کردند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌اش تصمیم گرفتند در صورت پاسخ ایران به پناهگاهی در شهر قدس اشغالی بروند.

وب سایت عبری Walla فاش کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای خانواده اش تصمیم گرفتند در یک مجتمع زیرزمینی قدرتمند در قدس اشغالی مخفی شوند، جایی که قرار است مقامات ارشد این رژیم در صورت حمله از آن استفاده کنند. توسط ایران

در روزهای اخیر اعلام شد که سازمان جاسوسی شین بت در صدد ایجاد یک پناهگاه زیرزمینی برای رهبری است که به مرکز مدیریت بحران شهرت دارد و نتانیاهو و فرماندهان ارتش در آن حضور دارند . مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی در وضعیت اضطراری به سر می برند و از آنجا به مسئولیت خود عمل خواهند کرد.

برخی منابع نزدیک به نتانیاهو به وب سایت والا گفته اند که همسر نتانیاهو، سارا، و پسرش، یایر، در حال حاضر در سرزمین های اشغالی هستند و یایر در محل اقامت خود در میامی نیست و این دو قصد دارند در صورت حمله ایران وارد این پناهگاه شوند. . قوی و محافظت شده باشید.

وی در مقابل دفتر نتانیاهو مدعی شد: این خبر جعلی و دروغ است و چنین حادثه ای هرگز رخ نداده است.

سایت والا گزارش داد که امکان اقامت طولانی مدت در این پناهگاه وجود دارد و مجهز به سیستم های کنترلی متعلق به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی است و در برابر انواع سلاح ها مقاوم است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *