سایت «مستر بلیت» تعلیق شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق پرواز آقای دکتر خبر داد. بلیط به دلیل فروش زیاد

بر اساس گزارش سازمان هواپیمایی کشوری جعفر یازرلو گفت: با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به منظور حفظ منافع عمومی و رعایت پایبندی به نظارت مستمر خود ادامه می دهد. به قیمت های مشخص شده، به خصوص این روزها بازار فروش بلیت را رصد کرده است.

وی افزود: بنابراین پس از توقف 13 دفتر خدمات مسافرتی هوایی در روزهای گذشته و بر اساس مفاد ماده 16 قانون هواپیمایی کشوری و همچنین به دلیل عدم رعایت ماده 30 آیین نامه کنترل تاسیس و بهره برداری دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و حج و با استناد به ماده 31 آیین نامه فوق، مجوز فعالیت شرکت «عتیق گشت» برای خدمات مسافرتی هوایی در اصفهان را ارائه می دهد و قیمت بلیت هواپیما را بالاتر از قیمت پیشنهادی ارائه می کند. قیمت های مندرج در آدرس www.mrbilit.com از تاریخ 1403/06/14 به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمده است.

وی ادامه داد: و همچنین شرکت «آتیان سیر ایرانیان» به آدرس www.utravs.com علاوه بر نمایش بلیط و نمایش قیمت بلیط هواپیما بالاتر از قیمت های تعیین شده، به دلیل الزام به فروش بلیت با بسته گردشگری . توقف ارائه خدمات گردشگری در داخل پرواز از تاریخ 14/6/1403 هجری شمسی به مدت یک ماه تقویمی.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری بازار فروش بلیت را به صورت مستمر و الکترونیکی رصد می کند و بازرسان این سازمان در فرودگاه ها مستقر هستند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف قیمتی در این ایام، آن را به همراه مدارک در سایت این سازمان به آدرس caa.gov.ir بارگذاری کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *