ستاد قالیباف: تاکید دلسوزان نظام برای کناره گیری  جلیلی به دلیل بالا بودن  قالیباف در نظرسنجی‌های دوقطبی و همچنین امکان دو قطبی سازی و ایجاد ترس از آقای جلیلی توسط رقیب بود که دیدیم اتفاق افتاد / این دلایل روشن مورد توجه جلیلی قرار نگرفت و نتیجه آن شکست جبهه انقلاب شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

کانال رسمی ستاد قالیباف در اطلاعیه ای درباره برخی از اخبار منتشر شده از سوی ستاد جلیلی اعلام کرد که اصرار حامیان نظام بر استعفای جلیلی به دلیل رتبه بالای قالیباف در نظرسنجی های دوجانبه و احتمال دوقطبی شدن و افزایش ترس است. از قطبی شدن آقای جلیلی توسط رقیبی که دیدیم

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پس از انتشار اخبار جعلی مبنی بر دیدار سه جانبه دکتر قالیباف با دکتر جلیلی و از چهره های برجسته جبهه مقاومت در کانال دکتر جلیلی، باید گفت: نمی توان از نشر حق و باطل جلوگیری کرد. اما انتظار نمی رود رسانه های رسمی وابسته به آقای جلیلی اخباری را منتشر کنند.

نکته این است که اصولاً مبنای انصراف در نظرسنجی های چند کاندیدا بالاتر نیست، اما از آنجایی که در مورد انصراف رقابت بین دو نفر است تا سه نفر، منطق حکم می کند که کدام نامزد در صورت انصراف بیشتر برنده خواهد شد. ماندن.

نکته دوم اینکه آقای دکتر قالیباف در آن جلسه ادعا نکردند که منصرف نمی شوند چون دلیل قانونی دارند، اما حاضر به انصراف بوده اند، جز اینکه انصراف ایشان در مرحله اول به منزله پیروزی رقیب بوده است. .

نکته سوم اینکه آقای قالیباف هیچ گاه مدعی نشد که رهبر انقلاب ایشان را مأمور معرفی ایشان کرده اند و نادرست بودن گزارش مبنی بر گفتگوی شخصی با رهبر انقلاب در موضوعات ادعایی نیز روشن شد. جلیلی توسط مسئولین اما کارکنان دکتر جلیلی ممکن است اطلاعات خود را به روز نکرده باشند.

حامیان رژیم به دلیل رتبه بالای دکتر قالیباف در نظرسنجی های دوجانبه و همچنین به دلیل احتمال دوقطبی شدن و ایجاد ترس از آقای جلیلی توسط رقیب ایشان بر استعفای آقای جلیلی اصرار داشتند که ما شاهد آن بودیم. اما دکتر جلیلی به این دلایل آشکار توجهی نکرد و نتیجه آن شکست جبهه انقلاب و پایان دورانی بود که شهید رئیسی آغاز کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *