ستاره ۱۰۰ میلیونی یونایتد رفتنی شد!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

میرر – نوشت که آنتونی مهاجم برزیلی منچستریونایتد ممکن است در ژانویه اولدترافورد را ترک کند. با توجه به رقابت شدید در طرفین و حضور دیالو، رشفورد و گارناچو، آنتونی خارج از تیم تین هاچ است. این بازیکن فقط یک بار در جام اتحادیه شروع کرد و در این فصل فقط چهار بازی انجام داد.

پس از ناکامی در جذب وینگر در تابستان، یونایتد مشتاق است تا انتقال او را تسهیل کند. به گزارش Goal، شیاطین سرخ اعتراف کرده اند که انتقال قرضی وینگر برزیلی شاید ساده ترین راه برای انتقال این بازیکن باشد و آماده مذاکره هستند.

2099629

یونایتد برای بررسی پیشنهادات چراغ سبز نشان داده و آژاکس نیز علاقه مند به بازگرداندن او است. آنتونی که ماندن در فوتبال اروپا را در اولویت خود قرار داده است، از این پیشنهاد استقبال می کند.

یونایتد تصمیم گرفت آنتونی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2022 با قراردادی 100 میلیون یورویی از آژاکس به خدمت بگیرد، به این امید که او بتواند مشکلات تیم را در خط حمله حل کند و عملکرد عالی ارائه دهد.

اما شرایط دقیقا برعکس شد و این بازیکن 24 ساله که پیش از این با هدایت اریک تینهاچه برای آژاکس بازی می کرد، به یکی از بدترین خریدهای شیاطین سرخ در سال های اخیر تبدیل شد و در 86 مسابقه ای که انجام داد. در پیراهن این تیم تنها موفق به … زدن 12 گل شد که آمار فاجعه باری است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *