سخنگوی سابق سپاه: پس از [اعتراض] ظریف درمورد سخنان موشکی ام در میانه مذاکرات، شمخانی به سردار جعفری زنگ زد و گفت بگویید فلانی دوباره این حرف ها را تکرار کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سخنگوی سابق سپاه پاسداران گفت: یک سال برای سخنرانی در روز قدس راهی زنجان بودم که یکی از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با من تماس گرفت و از آقای شریف پرسید که چه کار کرده‌ام. ! گفتم چطور؟ گفت از هتل کوبورگ با آقای ظریف تماس گرفتند و گفتند که اظهارات ایشان تمام سفره ما را خراب کرده است!

سردار رمضان شریف در مراسم تجلیل از 18 سال حضور خود در اداره کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معارفه خود به عنوان رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شاکرم که قرار داد. زندگی من در مسیر نگهبانی چهره زیبای حاج قاسم همیشه جلوی چشمم است و روزی نیست که روزم را با خواندن فاتحه بر او شروع نکنم.

وی افزود: زمانی که وارد سپاه پاسداران شدم از خدا خواستم که در عرصه فرهنگی و تبلیغی فعالیت کنم و خداوند به درخواست من به زیبایی اجابت کرد و تمام خدمتم را در عرصه فرهنگی به ویژه روابط عمومی صرف کردم و عرض کردم. من در هر زمانی این بحث را قبول نکردم.

رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: زمانی که در قرارگاه نوح بودم سردار علایی به من پیشنهاد مهندسی این قرارگاه را داد که قبول نکردم. در مقطعی دیگر سردار شهید حجازی و سردار ذوالقدر به من پیشنهاد فرماندهی سپاه کرمان را دادند که باز هم قبول نکردم زیرا احساس می کردم در این زمینه موثرتر خواهم بود. این روند ادامه داشت تا اینکه دو هفته پیش سردار سلامی به من گفت که چنین پیشنهادی داده شده و من این کار را مکمل فعالیت های فرهنگی می دانم.

سردار شریف ادامه داد: در این سال ها خاطرات تلخ و شیرین زیادی وجود دارد. روزی که می خواستیم شهید کاظمی را تشییع کنیم، عید قربان بود، در یک مصاحبه از رادیو به من اعتراض کردند، اما من گفتم: «اینها شهدای راه ائمه هستند» و حمل کردیم. خارج از مراسم روزی که شهید تهرانی مقدم به شهادت رسید، اعلام آن برای ما سخت بود. خداوند همکاران عزیزم را که یکی از آنها آقای ربیعی بود در کنار من قرار داد و هرچه در موردشان گفتم خیلی کم گفتم.

وی با بیان اینکه هر جا که احساس می کردم برای دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید به میدان بروم، بدون کوچکترین معطلی به میدان آمدم، با ذکر خاطره ای گفت: چند سال پیش شب قبل از روز قدس در نشست خبری ستاد قیام برنامه ها را اعلام کرد و یکی از خبرنگاران از من در مورد جریان پرسید که من نتوانستم چیزی بگویم و با قاطعیت گفتم آنچه را که رهبران اعلام کردند با قدرت و دقت و بالا ادامه می دهیم میزان تخریب

سردار شریف ادامه داد: فردای آن روز برای سخنرانی در روز قدس به زنجان می رفتم که یکی از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با من تماس گرفت و از من پرسید که آقای شریف چه کار کرده ام! گفتم چطور؟ وی گفت که آقای ظریف از هتل کوبورگ تماس گرفت و گفت که اظهارات ایشان ما را ناراحت کرد و من خیلی ناراحت شدم چون سال ها بود که هتل کوبورگ را می دیدم و فکر می کردیم دود سفید از آن بیرون می آید اما نشد. . من خیلی ناراحت شدم، چون همانطور که سردار سلامی گفت، خیلی مهم بود که در زمان مناسب صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: در 15 کیلومتری زنجان بودیم که یکی از برادران با ما تماس گرفت و گفت آقای شمخانی خیلی ناراحت است و بعد از 5 دقیقه سردار جعفری فرمانده وقت ارتش زنگ زد و احساس کردم سردار جعفری است. گفتن این سخنان چشمگیر نبود، اما آقای جعفری گفتند آقای شریف چه گفتید؟ گفتم نیروی موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم و یک لحظه هم نمی ایستیم، گفت خوب حرف زدی! شما حالا کجا هستید؟ گفتم می روم زنجان برای سخنرانی در روز مبارک. گفت اونجا تکرار کن

رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: من در تعجب به آقای جعفری گفتم که دقایقی پیش با شورای عالی امنیت تماس گرفتند و اعتراض کردند.

وی گفت: سردار سلامی در این سال‌ها از حامیان سرسخت روابط عمومی سپاه بود و هر وقت با او تماس می‌گرفتیم، حتی نیمه‌های شب، بی‌صدا به ما کمک می‌کرد.

سردار شریف گفت: مردم با هر دین و مذهب عاشق و دوستدار سپاه پاسداران هستند و دلیل این امر نیز خدمت رسانی به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها است. در اجرای عهد واقعی، حمایت بی‌سابقه‌ای از سوی مردم صورت گرفته است و مردم سپاه را به‌عنوان نیروی دانایی که امنیت ملی را به خوبی درک می‌کند، شناخته‌اند. – سپاه پرمخاطب ترین سازمان سیستان و بلوچستان است و این نمونه ای از عملکرد سپاه است.

وی تصریح کرد: همه مانورهای سپاه پاسداران را با پیوست های رسانه ای انجام دادیم و بیانات سپاه هوشمندانه ترین پیام را به دشمن رساند. ما از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و از همه سران و مدیران سپاه تشکر می کنم. ما هرگز از انجام کاری که به نفع سپاه باشد تردید نداشتیم و از اخم های هیچکس نمی ترسیدیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *