سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: وزیر پیشنهادی صمت وعده داده واردات خودروی ارزان‌قیمت را در دستور کار قرار دهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش، دولت چهاردهم منتخب برای تصدی این وزارتخانه در جلسه این کمیته قول داد در صورت اعتماد مجلس، واردات خودروهای ارزان قیمت را در دستور کار قرار دهد.

آقای مهمت اتابک چهاردهمین گزینه دولت برای وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی، گزارشی از سوابق علمی و عملی خود در حوزه صنعت ارائه کرد.

احسان عظیمی راد سخنگوی کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی در این جلسه گفت: وزیر پیشنهادی در این جلسه سهم صنعت را در اقتصاد کم توصیف کرد و به تقویت صنعت به عنوان ابزاری برای حفظ تولید اشاره کرد مردمی کردن اقتصاد راه درستی نیست.» وی فعال سازی صنایع را از اولویت های برنامه های خود عنوان کرد.

سخنگوی کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی با اشاره به نقش پررنگ نهادهای دانش در وزارت حراست گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان خودرو یکی از موضوعات مهم در این وزارتخانه است. امنیت امنیت، خلاء واردات خودروهای خارجی، سهم معادن و واردات آنها، سهم نهادهای دانش در وزارت صلح، تبدیل دانش به ثروت، کنترل و نظارت بر قیمت ها، موضوع آلاینده ها، معادن کوچک، حضور ایمیدرو در خراسان جنوبی، آزادسازی معادن و تعیین نقش غذای عمومی در وزارت صلح، کشاورزی و … از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که به طور ویژه خطاب به وی قرار گرفت و وزیر پیشنهادی صمت پاسخ داد. آنها

این عضو شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکل خودرو رقابتی شدن آن است، گفت: وزیر صامت قول واردات خودروهای ارزان قیمت را داد.

وی افزود: خودرو موضوعی چند وجهی است که به دغدغه عمومی تبدیل شده و راهی جز رقابتی شدن آن نیست و باید واردات خودرو آغاز شود. واردات خودروهای ارزان قیمت می توانست انحصار دو شرکت خودروسازی را بشکند و اجرای قوانین معدنی را نیز ضروری دید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *