سردار رادان: زائران اربعین بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برای زائران اربعین حسینی در مرز گذرنامه صادر نمی شود و باید از استان و شهرستان خود گذرنامه بگیرند.

سردار احمدرضا رادان روز چهارشنبه در بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: تمامی اقدامات لازم در هفت مرز کشور برای تردد زوار اربعین حسینی توسط نیروی انتظامی و مرزبانی انجام شده است.

وی افزود: امنیت از مرکز تا مرزهای هفت گانه به طور کامل برقرار می شود و این امنیت در تمامی محورهای تردد برقرار می شود.

فرمانده انتظامی کشور گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی آمادگی کامل برای کاهش تصادفات رانندگی و کمک به تردد زائران را دارد.

ثبت روزانه 60 هزار درخواست گذرنامه برای اربعین حسینی

سردار رادان با اشاره به اینکه روزانه حدود 60 هزار درخواست از طریق پایگاه پلیسی برای صدور گذرنامه حج ثبت می شود، گفت: گذرنامه ها پس از صدور به منازل متقاضیان ارسال می شود.

وی افزود: شهروندان تهیه گذرنامه حج خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و از – دریافت آن را آغاز کنند زیرا بدون داشتن گذرنامه معتبر نمی توانند در مراسم اربعین شرکت کنند.

سردار رادان با قدردانی از همکاری دولت عراق با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در روابط دیپلماتیک و بین المللی تحقیقات انجام شده است و – در بالاترین سطح همکاری با کشور هستیم. عراق.

وی گفت: از نظر پلیسی، ترافیکی و سایر امور مربوط به پلیس هیچ مشکلی وجود ندارد و امنیت کامل زائران را تامین خواهیم کرد.

سردار رادان گفت: اتباع خارجی باید از کشور خود روادید بگیرند و برخی از آنها که در ایران زندگی می کنند باید در مراسم اربعین در طرح خادم شرکت کنند.

فرمانده کل نیروی انتظامی بر لزوم صدور گذرنامه حج از مبدأ روادید تاکید کرد و گفت: گذرنامه به هیچ عنوان در مرزها صادر نمی شود و زائران باید از استانداری خود آن را از قبل تهیه و وارد ملکوت شوند. . مرز.

فرمانده انتظامی کشور بر آمادگی صددرصدی پلیس برای ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اربعین تاکید کرد و گفت: همه فرماندهان، معاونان و مسئولان پلیس در کنار سایر نیروهای انتظامی و مرزبانی باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات زائران به کار گیرند. مشکلات به طوری که آنها با خاطرات خوب ترک می کنند.

تقویم رسمی کشور چهارم شهریور ماه برابر با 20 صفر 1445 هجری قمری برای اربعین حسینی است.

ایستگاه های مرزی شلمچه و جزیره گذرگاه زائران اربعین در خوزستان است. هر ساله هزاران زائر از سراسر کشور یا سایر کشورها از این دو مرز برای شرکت در مراسم اربعین راهی عراق می شوند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *