سرویس سونوگرافی از راه دور و مبتنی بر فناوری 5G رونمایی شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

با موضوع “اتصال به آینده هوشمند” در رویداد Elcomp 1403، گروه همراه اول جدیدترین خدمات دیجیتال را با محوریت فناوری های جدید 5G ارائه می کند.

به گفته اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از آنجایی که شبکه های پرسرعت 5G تاثیر زیادی بر دنیای پزشکی دارند، سرویس سونوگرافی از راه دور مبتنی بر بستر ارتباطی 5G با قابلیت انتقال تصاویر و داده های پزشکی با سرعت بالا سرعت و دقت در نمایشگاه کوانتوم توسط شرکت الرفیق الاول با همکاری بانیان نالیپ آوا دانمارکی رونمایی شد.

خدمات سونوگرافی از راه دور مبتنی بر شبکه های پرسرعت 5G، تحول بزرگی را در زمینه پزشکی و بهبود قابل توجهی در دسترسی به خدمات پزشکی ممکن می سازد.

این فناوری نوآورانه قادر است با انتقال داده های تصویربرداری سونوگرافی با سرعت بالا، بهبود قابل توجهی در سرعت انتقال تصاویر اولتراسوند ایجاد کند.

این تشخیص نه تنها از جنبه فنی، بلکه از منظر پزشکی از راه دور نیز حائز اهمیت است زیرا به پزشکان اجازه می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی و انتقال تشخیص، بیماران را با کیفیت بالاتر و در زمان کوتاه تری معاینه کنند.

بارزترین ویژگی فناوری نسل پنجم، پهنای باند و سرعت بالای انتقال داده است. در سونوگرافی، این ویژگی به این معنی است که پزشکان می توانند تصاویر با وضوح بالا را به سرعت دریافت کنند.

با بهبود کیفیت تصویر و دسترسی فوری به اطلاعات، پزشکان می توانند بیماری های مختلف را با دقت بیشتری تشخیص داده و برنامه های درمانی مناسب تری را اجرا کنند. استفاده از شبکه های 5G پیشرفت قابل توجهی در ارتباطات پزشکی مانند انتقال تصاویر و اطلاعات مربوط به بیماری ایجاد می کند که به ویژه در موارد اضطراری و پیچیده از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین با استفاده از این سیستم می توان معاینه را توسط پزشک باکیفیت و بدون نیاز به اعزام پزشک و از راه دور در مناطق محروم، عملیاتی یا منطقی که پزشک متخصص نمی تواند دائماً حضور داشته باشد، انجام داد.

به طور خلاصه، رونمایی از سرویس اولتراسوند مجهز به 5G در الکامپ نشان می دهد که فناوری تا چه حد در زمینه پزشکی پیشرفت کرده است.

این فناوری نه تنها کیفیت تصویر و دقت تشخیص بیماری را بهبود می بخشد، بلکه سرعت و کارایی ارتباطات پزشکی را نیز بهبود می بخشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *