جلیلی: کشور متعلق به همه است؛ چه دولت مشغول به کار، چه دولت رقیب

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت چه در حال کار باشد، چه دولت رقیب و چه دولت دوست، همه ما وظیفه داریم که پیشرفت کشور کند نشود. پایین آمده و به شدت ادامه می یابد.

سعید جلیلی در اجتماع عزاداران در آستانه عاشورای حسینی در حرم امام خمینی(ره) شهر یاسوج اظهار کرد: وقتی به گوشه هایی از سفر عاشورا توجه می کنیم، درس مهمی در آن نهفته است. یعنی اگر از جریان عاشورا صحبت می کنیم، یک حرکت و حرکت مستمر است، زیرا نهضت از بدر و حرکت سنگ پرانی شیاطین آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شیطان برای سد کردن راه حق، حرکات مختلفی ایجاد می کند، گفت: جنگ، فشار، تحریم و زور می خواهد مانع حرکت های صالح شود این کارهای شیاطین از زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وجود داشته و بار آن حضرت را ایجاد کرده اند در 13 سال و پس از آن در مدینه، و دشمن هرگز بیکار ننشست. شیاطین می خواهند در حرکت صحیح شک کنند و سپس آن را متوقف کنند تا اینکه حرکت صحیح را رها کنیم یا این حرکات به خطا برود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در نهضت عاشورا ابتدا به امام نامه می نویسند و اعلام آمادگی می کنند و در اعلام آمادگی از توضیحات عجیبی استفاده می کنند حضرت عالی، اما وقتی ملت شک کند چه می شود؟ شک خود ریشه ای دارد که اگر اینطور بود فاجعه کربلا رخ نمی داد.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه نهضت چه زمانی می تواند به ثمر بنشیند، ادامه داد: وقتی جامعه در مسیر محافظه کاری قرار می گیرد و به معارف علوی، فاطمی و حسینی گوش می دهد، راه اشتباهی را در پیش نخواهد گرفت و رفتار سیاسی اشتباه نخواهد کرد. نادرست باشد

جلیلی به فرازهایی از کتاب السجادیه اشاره کرد و افزود: امام سجاد (علیه السلام) در کتاب السجادیه می فرماید: خدای ناکرده ابرهای شک که نزاع می آفریند، ظاهر نشود. سؤال این است: درس بزرگ عاشورا چیست؟ اگر تمهیدات وجود نداشته باشد در نقاط و لحظات کلیدی دچار تردید و تردید می شویم و دیگر نمی توان مسیر را به درستی ادامه داد. نهضت عاشورا موقتی نیست

وی در ادامه اظهارات خود با تمجید از اقدامات مردم ایران در دوران قبل و بعد از نهضت و انقلاب گفت: امام رحمه الله از اهل ادب نبود و کاری انجام نداد. برای راضی کردن هر کسی، بلکه خود این حضرت. او در زندگی و در وصیت خود افراد را شناسایی می کند و می گوید: «گواهی می دهم که این مردم بهتر از اولیای اسلام و حضرت علی هستند، مردمی که دریغ نمی کنند و با قدرت و استوار به حرکت خود ادامه می دهند. ملت.» در برابر 17 هزار ترور و تلاش در 8 سال دفاع مقدس.

جلیلی به نمونه ای از رشادت و اراده مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باید افتخار کنند که در 13 تیرماه سال 67 تنها 80 نفر از این استان در جزیره مجنون ایستادند و به شهادت رسیدند. . این خود قدرت تولید می کند. در مذاکرات هسته ای طرف غربی از من پرسید شما دموکراسی دارید و ما دموکراسی، فرق این دو چیست و من به آنها گفتم اینجا که مردم رای می دهند 80 بچه از یک استان خود را در معرض وطن قرار می دهند و این. این چیزی است که اکنون در حال وقوع است و هیچ کس نمی تواند به ما نگاه کند.

وی به جوانان توصیه کرد کتاب «پای مانده» را مطالعه کنند و گفت: این کتاب را حتما بخوانید که مایه افتخار ملت است. اینکه موشک های جمهوری اسلامی به سمت رژیم صهیونیستی سرازیر می شود و هیچ غلطی نمی تواند بکند، کار بزرگی است. دشمن برای انحراف مسیر مردم بیش از 240 ماهواره پرتاب کرد اما مردم دریغ نکردند و جلوی حرکتشان را گرفتند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ماجرای حاج قاسم سلیمانی و قدرتی که او برای کشور ایجاد کرد، گفت: ما اسلام و تمام دنیا را به یک فرزند بادیه نشین می سپاریم. کانال” به ملک کرمان که ریشه عمیق مذهبی و حسینی دارد. کودک بادیه نشین که دنیای فرصت هاست. ابن البادو که از او به عنوان رئیس یک قدرت بزرگ جهانی یاد می کند، می گوید که قاسم سلیمانی برای من تبدیل به یک کابوس شده است.

جلیلی با بیان اینکه این حرکت نباید متزلزل و تردید شود، گفت: این حرکت باید با قدرت ادامه یابد. در ایام انتخابات از روستا به روستا و از محله به محله و از شهر به شهر حرکتی آغاز شد و این حرکت ادامه خواهد داشت و فقط مربوط به انتخابات نیست چرا که وطن متعلق به همه است. چه دولت کار، چه دولت رقیب و چه دولت دوست، وظیفه همه ماست که پیشرفت کشور کند نشود و با قدرت ادامه یابد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: همه باید این مسیر را طی کنند، فقط من مختص دوره انتخابات نیستم، پس بیایید این فرصت ها را یکی یکی دنبال کنیم تا کشور آباد شود و کشور را به دست بیاوریم. طوفان. ما باید این مسیر عاطفی را ادامه دهیم و نباید از سرزنش و ناملایمات هراسی داشته باشیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *