سعید جلیلی: رهبری فرمودند «یک دلیلی که مشارکت بیشتر شد همین حضور شما عزیزان بود که این فضا را ایجاد کرد» / گفتند خیلی راضی هستم از این حرکتی که در این جهاد تبیین صورت گرفت»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: یکی از اعضای مجتمع تحلیل خدمات گفت: تهمت می زنند و تخریب می کنند اما تا می توانید به افق دور نگاه کنید. این چیزهای کوچک، خوب، بعضی ها هم متاثر می شوند و می خواهند جواب بدهند. نه، ما برای آنها وقت نداریم. ما خیلی کار داریم، اگر برویم و این کارهای بزرگ را انجام دهیم، خیلی از آن ها خود به خود از بین می روند.

سعید جلیلی در جمع خانواده شهدا گفت: ما معتقدیم وقتی مردم رهبری را انتخاب و اجرا می کنند، چه دولت رقیب ما باشد و چه دوست ما، این باعث احترام ماست و باید به دولت کمک کنیم تا به سمت جلو حرکت کند. کمک به دولت به این معناست که اگر کار خوبی انجام شد، کمک کنیم تا در قدرت پیش برود. اگر جایی ایرادی داشته باشد، نمی توانیم بنشینیم، بعداً مردم می فهمند که این یک ضعف بود، یک عیب بود، مجبور نبودند انتخاب کنند. و اتفاقاً چون همدل هستیم باید اشاره کنیم که اینجا نقطه ضعفی هست و باید رفعش کنیم. راه حل این است. این کار یک یا دو نفر نیست، بلکه کار همه است. در اینجا شما عزیزان شهدا می توانید پیشگام باشید، زیرا هیچکس نمی تواند شما را به قدرت طلبی و ثروت متهم کند. همه چیزت را دادی

وی ادامه داد: این میدان میدان جنگ است. آنها تحریف و تخریب می کنند، اما تا جایی که می توانید به افق دورتر نگاه کنید. این چیزهای کوچک، خوب، بعضی ها هم متاثر می شوند و می خواهند جواب بدهند. نه، ما برای آنها وقت نداریم! ما خیلی زیاد کار داریم که انجام دهیم؛ اگر ما برویم و آن کارهای بزرگ را انجام دهیم، خیلی از اینها خود به خود از بین می رود.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: شاید در جاهایی نیاز به شفاف سازی در برخی زمینه ها باشد. اما اصل کار ما این است که سطح کارمان را بالا ببریم. انقلاب اسلامی حرف می زند. همه این ائمه و آقا نورانی هستند و افق روشنی را نشان می دهند. این که گفتم نباید گرفتار حاشیه شویم، مثلاً در فلان کانال این حرف را بزنیم، تمام توان ما را می خواهد. حتی در انتخابات که شاید سخت ترین عرصه باشد، تا جایی که توانستیم سعی کردیم در مناظره ها از اخلاق و تقوا عدول نکنیم و آن را هدف اولیه بدانیم. برای رهبری کشور حرف کافی است. این حرف امام و رهبر ماست و ما باید سرباز باشیم.

جلیلی ادامه داد: بعد از انتخابات این فرصت را پیدا کردم تا در خدمت رهبر انقلاب باشم. همه ما مفتخریم و امیدواریم که اگر کاری کردیم راضی باشد چون معتقدیم رضایت رهبر انقلاب رضایت امام زمان (عج) است. وی گفت: از این حرکتی که در این تعبیر جهاد رخ داده بسیار راضی هستم. خب این کار تو بود من نشان دادم که این راه متوقف نشده است و این راه ادامه دارد و عده ای آن را دنبال می کنند اما هنوز به اینجا نرسیده است. رهبرانقلاب در بحث مشارکت حداکثری گفتند: یکی از دلایل افزایش مشارکت، حضور شما عزیزان است که این فضا را به وجود آورده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *