سه بازیکن خارجی استقلال در آستانه خروج از لیست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سه ​​بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال باید از لیست خارج شوند تا این باشگاه از نظر سهمیه خارجی ها با مشکل مواجه نشود.

باشگاه استقلال در حال مذاکره با دیدیه ایدونگ بازیکن گابنی است تا کاکوتا وینگر کنگو را به خدمت بگیرد. این بازیکن که شب گذشته وارد ایران شد هنوز بر سر مدت قرارداد با استقلال به توافق نرسیده است. مسئولان استقلال امیدوارند امشب قرارداد ادونگ را نهایی کنند.

قرارداد کاکوتا +1 سال است، بنابراین قرارداد فصل دوم یک معامله خواهد بود.

در صورت پیوستن ادونگ بازیکنان خارجی استقلال به 9 بازیکن می رسند و این باشگاه باید طبق قانون سهمیه 1+5 سه بازیکن را آزاد کند. به غیر از کاکوتا و ایدونگ؛ کوین یاماگا، رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو، آلمدین زلیکیچ، ودران کیویسفسکی و منتظر محمد 7 سهمیه خارجی دیگر استقلال هستند.

یاماجا و دروازه بان بوسنیایی کسانی هستند که مدت هاست از لیست استقلال اعلام کرده اند. مانداریز محمد، هافبک عراقی استقلال که سال گذشته به دلیل قانون سقف بودجه و اختلاف مدیرعامل وقت و کادر فنی به صورت قرضی به دوشیزه رفسنجان رفت، یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند با آبی پوشان کنار گذاشته شود. . اگر او منتظر تایید برای رفتن نباشد، گزینه های بعدی سیلوا یا بلانکو خواهند بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *