سه مقاله درمورد ایران با یک مضمون مهم در یک روزنامه اسرائیلی؛ «ایران تنها شده، باید به سراغ پروژه هسته ای تهران رفت»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یاسر الزعتره، تحلیلگر اردنی، که 1.5 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، نوشت: آیا این یک تصادف است؟!… آنچه قبلا گفته ایم را بخوانید و تایید کنید. – سه مقاله متوالی در روزنامه معاریو منتشر شد، تقریباً با همین موضوع: تمرکز بر پروژه هسته ای ایران پس از ترور نصرالله و حمله به حزب الله.

به گزارش اختر؛ – سه مقاله متوالی در روزنامه معاریو منتشر شد، تقریباً با همین موضوع: تمرکز بر پروژه هسته ای ایران پس از ترور نصرالله و حمله به حزب الله.

موشه بوزیلوف در همین روزنامه نوشت:

ترور نصرالله نقطه عطفی در جنگ اسرائیل علیه حزب الله و ایران است. این عملیات مبتنی بر فریب استراتژیک هوشمندانه است که از ضعف های عملیاتی سوء استفاده کرده و شرایط جدیدی را در صحنه منطقه ایجاد می کند. اما مهمتر از همه، این یک حرکت با دقت برنامه ریزی شده بر اساس درک عمیق پویایی های منطقه ای است. هدف واقعی این اقدام حذف تهدید هسته ای ایران و ایجاد یک «محور صلح» جدید در خاورمیانه است که کشورهای منطقه بتوانند بدون ترس از گسترش سلاح های هسته ای ایران پیشروی کنند.

یوسی تاتیکا در این پست نوشت:

وی افزود: نمی‌دانم که آیا می‌توان پروژه هسته‌ای ایران را متوقف کرد، اما اگر این امکان وجود دارد، باید فوراً و بدون تأخیر این کار انجام شود، زیرا این همان جایی است که تهدید واقعی برای امنیت اسرائیل است وی افزود: اکنون زمان آن رسیده است که تهران را از مخفیگاه خارج کنیم و نقشه های بلندمدت آن را خنثی کنیم. در غیر این صورت فقط یک پیروزی تاکتیکی در دنیای جنگ استراتژیک خواهد بود.”

سپس یارون فریدمن در Maariv نوشت:

وی افزود: «اکنون ایران تقریباً تنها در مقابل اسرائیل ایستاده است. حمله برجسته اسرائیل به حزب‌الله پیام مهمی به آمریکا و متحدانش در منطقه دارد: نباید تسلیم تهدیدات حول محور ایران شوید و به ایران حمله کنید. تا زمانی که تهران از ضعف نظامی و تکنولوژیکی رنج می برد و ایران در مقابل اسرائیل به تنهایی نمی ایستد.

بارها گفته‌ایم که مشکل آمریکا، غرب و «رژیم صهیونیستی» با ایران، موازنه استراتژیک (به‌ویژه هسته‌ای) و حمایت ایران از هدف قرار دادن «رژیم» است و نه پروژه منطقه‌ای تهران. اگر ایران از این منطقه خارج شود، اجازه ادامه پروژه خود را خواهد داشت، زیرا درگیری این کشور با سایر کشورهای منطقه در راستای برنامه «تفرقه بینداز و حکومت کن» است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *