سورپرایز بزرگ المپیک پاریس؛ سلین دیون بعد از ۴ سال سکوت در المپیک می‌خواند؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سلین دیون خواننده مشهور کانادایی و یکی از بزرگترین ستاره های موسیقی پاپ صبح سه شنبه وارد فرانسه شد. آیا پس از 4 سال سکوت در المپیک پاریس به صحنه بازمی گردد؟

سلین دیون روز سه شنبه و تنها سه روز مانده به افتتاحیه رسمی بازی های المپیک وارد پاریس شد. البته حضور او در این مراسم تعجب آور نبود زیرا او پیش از این در مصاحبه ای با مجله فرانسوی «ووگ» به حضورش در پاریس اشاره کرده بود. او در ماه آوریل در مصاحبه ای با این مجله گفت: “می خواهم دوباره برج ایفل را ببینم.”

البته به نظر می رسد که این بیشتر یک برنامه از پیش تعیین شده بوده است تا یک درخواست ساده برای بازدید از برج ایفل.

اگرچه این ستاره دنیای موسیقی مدتی است که بیمار است، اما به نظر می رسد این بیماری مانع از حضور او در این رویداد جهانی که بین 1 تا 3 میلیارد نفر در سراسر جهان آن را تماشا می کنند، نشده است. فرصتی نادر که همه فرصت حضور در آن را ندارند.

این خواننده 56 ساله در سال 2022 اعلام کرد که از بیماری نادری به نام Stiff Person Syndrome یا همان SPS رنج می برد و چند ماه بعد مجبور شد تمام کنسرت های خود را لغو کند.

به گفته موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی، سندرم فرد سفت یک سندرم پیشرونده نادر است که سیستم عصبی، به ویژه مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می دهد. عوارض جانبی ممکن است شامل سفتی شدید ماهیچه ها، گرفتگی های فشرده و دردناک در تنه و سایر قسمت های بدن، و اختلال شدید تحرک باشد. برخی از درمان ها ممکن است علائم بیماری را بهبود بخشند اما آن را به طور کامل درمان نمی کنند.

شواهد حاکی از آن است که این ستاره موسیقی جهان در سکوت کامل خود را از نظر جسمی، ذهنی و صوتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس آماده کرده است و قراردادی محرمانه برای حضور در المپیک 2024 پاریس به امضا رسانده است اگر بیماری او پیشرفت کرد یا نتوانست این کار را انجام دهد، از این رویداد جهانی کناره گیری کند.

سلین دیون یک ستاره جهانی است و منطقی است که او را به المپیک پاریس دعوت کنیم. او قبلا در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک آتلانتا در سال 1996 آواز خواند. او ستاره بزرگی است که همه نسل ها می شناسند. «Minhom» که سال آینده سی سالگی خود را جشن می گیرد، با بیش از 10 میلیون نسخه فروش، همچنان پرفروش ترین آلبوم فرانسوی زبان تمام دوران است.

حالا به نظر می رسد مسئولان برگزاری بازی های المپیک با دعوت از سلین دیون شرایط را برای بازگشت دوباره او به صحنه فراهم کرده اند. این ستاره موسیقی جهان از 8 مارس 2020 روی صحنه اجرا نکرده است. تور جهانی او به دلیل همه گیری کرونا متوقف شد. سپس به بیماری نادری مبتلا شد، تور جهانی خود را لغو کرد و از صحنه ناپدید شد. او حالا پس از چهار سال دوری از صحنه، روز جمعه در افتتاحیه المپیک دوباره به اجرای زنده می پردازد.

اما هیچ کس نمی داند کدام ستاره موسیقی در این رویداد جهانی اجرا خواهد کرد. یکی از آثار کلاسیک او؟ یکی از کارهای ادیت پیاف خواننده معروف فرانسوی؟ آهنگ جدیدی که برای المپیک نوشته شده است؟ پاسخ این سوال روز جمعه در مراسم افتتاحیه المپیک مشخص می شود.

منبع: یورونیوز

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *