سومین سرمربی در اولین فصل؛ سعید دقیقی روی نیمکت خیبر

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فوتبال 360: سعید ذقیحی پس از جدایی از شمس آذر قزوین به تیم خیبر خرم آباد پیوست.

سعید دخی، سرمربی سابق شمس آذر قزوین که به تازگی از این تیم جدا شده، با امضای قراردادی یک سال و نیم، هدایت خیبر خرم آباد را به جای مارکو اورلیو برزیلی بر عهده گرفت. زهیحی پس از محمدرضا مهاجری و مارکو اورلیو سومین مربی خیبر در اولین فصل حضور این تیم در لیگ برتر است. اتفاقی که باعث شد تعداد مربیان این تیم در لیگ برتر از تعداد بردهای تاریخ نماینده خرم آباد در این رقابت ها پیشی بگیرد!

هت تریک دقیق در جدایی از شمس آذر

سعید ضیکی در حالی تصمیم به جدایی از شمس آذر گرفت که این سومین جدایی این مربی از نماینده قزوین بود. شمس آذر در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر بیست و دوم رفت و قرار بود به مس رفسنجان برود اما به یکباره به تیم سابقش بازگشت و فصل را در قزوین به پایان رساند. سرمربی جدید خیبر پس از لیگ بیست و دوم هدایت ملوان بندرانزلی را نیز برعهده گرفت اما پیش از شروع فصل جدید از این تیم جدا شد و جای خود را به مازیار زری داد.

دخی این بار در سومین گام خود برای جدایی از شمس آذر سرانجام از این تیم جدا شد و هدایت خیبر را بر عهده گرفت.

خاطرات خوش در تیم شهرش

شمس آذر سرمربی سابق قزوین که او هم اهل این شهر است روزهای خوشی را در تیم شهرش سپری کرد و توانست برای اولین بار شمس آذر را به لیگ برتر برساند. الزاغی 88 بازی روی نیمکت شمس آذر انجام داد و 41 برد، 24 تساوی و 23 برد به دست آورد.

الزهی با شمس آذر قهرمان لیگ دسته اول شد و فصل گذشته در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر با تیمش هشتم شد. او با اینکه فصل را با 3 امتیاز منفی آغاز کرد به این رتبه دست یافت اما توانست با شمس آذر نتایج خوبی کسب کند. در صورت بازگرداندن 3 امتیاز کسر شده از شمس آذر به این تیم، نماینده قزوین در اولین دوره لیگ برتر به مقام پنجمی خواهد رسید.

زهی که پیش از این مربیگری قزوین را برعهده داشت، اکنون برای اولین بار این استان را ترک می کند تا خیبر خرم آباد قهرمان فصل گذشته لیگ یک را بر عهده بگیرد. خیبر این روزها شرایط خوبی ندارد و در 5 بازی اخیر خود 2 تساوی و 3 شکست کسب کرده و با 1 برد، 3 تساوی و 4 باخت در رده سیزدهم قرار دارد.

اولین حضور دقیق روی نیمکت خیبر در هفته نهم مقابل استقلال تهران بود. تیمی مثل خیبر با سومین مربی خود در این فصل وارد میدان می شود و اتفاقا پیتسو مسیمان سرمربی جدید آبی ها نیز اولین تجربه خود را خواهد داشت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *