سوپراسپرت ۱۰۰۰ اسب بخار ناران؛ ماه آینده رونمایی می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رایان یک ابرخودروی چهار نفره است که در انگلستان ساخته شده و با موتور توئین توربو تولید می شود. جدیدترین پروژه بلندپروازانه تولید محدود این خودروساز به زودی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

به گزارش وب سایت پدال، چندی پیش نمونه اولیه ناران رونمایی شد که نشان از ورود یک ابرخودروی قدرتمند دارد; این ابرخودرو از خودروهای GT3 الهام گرفته شده بود اما از چهار صندلی بهره می برد. حال شرکت سازنده این خودرو اعلام کرده که زمان رونمایی رسمی آن فرا رسیده است و تا دو هفته دیگر در رویداد “Salon Priv” رونمایی خواهد شد.

این ابرخودرو با طراحی نسبتاً جذاب، به جای بهره مندی از روند کنونی دنیای خودرو که نیروی محرکه الکتریکی است، از یک موتور 5 لیتری توئین توربو V8 بهره می برد که می تواند 1000 اسب بخار قدرت تولید کند. و 1035 نیوتن متر گشتاور تولید کننده انگلیسی می گوید این خودروی ناران تنها به 2.3 ثانیه نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و می تواند تا سرعت 368 کیلومتر در ساعت به شتاب خود ادامه دهد. بنابراین این محصول سعی دارد ابرخودروهایی مانند سوپراسپرت جدید نیلو 27 را به چالش بکشد.

طراحی Naran توسط Zhuwin Wong انجام شد که قبلاً مدل های قابل توجهی مانند Apollo IE و DiTommaso P72 را طراحی کرده بود. در قسمت جلو شاهد طراحی به روز و کشیده چراغ ها هستیم که در کنار قسمت های تهاجمی سپر جلوی پایین کاپوت ما را به یاد فراری SF90 می اندازد. نمای جانبی شامل خطوط مختلفی است که زیبایی ناران را دوچندان کرده و ظاهر یک سوپر GT مانند فراری F12 را به آن بخشیده است. وونگ طراحی عقب را ساده نگه داشت و به بال و دیفیوزر بزرگ عقب اجازه داد تا خودنمایی کند. اگزوز این خودرو در کناره های سپر قرار دارد و چراغ های کشیده و یکپارچه قسمت مرکزی نمای عقب را پر می کند.

شرکت سازنده اولین مدل ناران را با رنگ بنفش و خطوط طلایی در سرتاسر بدنه رونمایی خواهد کرد که حس اعتماد به نفس و تجمل را در بین بینندگان ثروتمند رویداد پریو تداعی خواهد کرد. طبیعتاً این گروه پا را فراتر گذاشتند و برای خاص جلوه دادن ابرخودروی خود اعلام کردند که تنها 39 دستگاه از آن تولید خواهد شد. قیمت تقریبی هر کدام 2 میلیون دلار برآورد شده است. نظر شما در مورد این ابر خودروی قدرتمند چیست؟ آیا آن را به Nilo 27 ترجیح می دهید؟

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *